Sveiki exieši!

Pēc 2011. gada 1 februāra, ir atgriezies Wildernes un mantu apmaiņa bez ierobežojumiem, tas nozīmē, ka palielinās krāpnieku pulki. Jagex drošību ir uzlabojuši RuneScape spēlētāju profiliem, bet krāpnieki ir palikuši gudrāki un izmanto gudrākus trikus, lai iegūtu citu spēlētāju profilus. Šeit ir rakstīti noderīgi padomi kā izvairīties no profilu nozagšanas, un kā labāk atgūt profilu, ja tas tomēr ir nonācis citu rokās.

 

Ko būtu jāievēro.

Noteikti, nedod savu paroli citam cilvēkam, jo nekad tas nav pilnībā droši, un var notikt negaidītas lietas.

Noteikti, izvēlies savam RuneScape profilam paroli unikālu, piemēram,  kas nav vienāda ar e-pasta paroli, vai kādām citām parolēm. Ieteicams, maini paroli ik pa 1-3 mēnešiem.

Nepieņem aizdomīgus failus no cilvēkiem, vai arī pirms tos lieto - noskenē!

Nepērc RuneScape profilu, jo profila īpašnieks var dabūt atpakaļ savu profilu, kaut Tu esi uzlicis jaunus recovery questions, un jaunu e-pastu.

Cilvēki mēdz iedod citiem linku, loti līdzīgi RuneScape foruma linkam (ir arī cita, bet ievadot savu niku un paroli, tas aiziet pie cita cilvēka un tā zaudē savu profilu.

Tāpēc,

Pirms ievadi savu Runescape profila niku un paroli, apskaties lapas linku, un ievadi tikai tad, kad pirms adreses ir lodziņš zaļā (arī zilā) krāsā, kur ir rakstīts, ka tiešām tu esi īstajā Runescape mājas lapā.

Bank pin, Recovery questions un e-pasts

Lai nosargātu savu profilu un nodrošinātos pret krāpniekiem, stipri ieteiktu uzlikt recovery questions, bank pin un piereģistrēt e-pastu.

 

Bank Pin;

Priekšrocība ir tāda, ka ja ir bank pin, tad bez tā nevar atvērt banku, nevar atvērt Grand exchange, un nevar ielikt neko Party room kastē. Vienīgais, dažreiz bank pin ievadīšana vienkārši krīt uz nerviem.

Lai uzliktu Bank pin, aizej uz jebkuru banku, atver tās saturu, un bankas satura lodziņa apakšā redzēsi samērā lielu podziņu ''Bank pin''. Atvērsies jauns logs, un varēsi uzlikt sev bank pin. Ir jāgaida 7 dienas, līdz aktivizēsies jūsu bank pin.

Recovery delay - Sākumā ir jaizvēlās Recovery delay dienu garums (3 vai 7 dienas). Cik dienas izvēlēsies, tik dienas būs jāgaida, lai noņemtos bank pin to nezinot. Ja tiek nozagts RuneScape profils, zaglim būs jāgaida arī tik dienas, lai tiktu pie jūsu bankas satura. Tas ir noderīgi, un pa to laiku, jūs jau būsiet dabujis atpakaļ savu profilu.

 

 

Recovery questions;

Recovery questions ir ļoti nozīmīga lieta jūsu profila drošībai, priekšrocība ir tāda, ka, ja jūs aizmirstat paroli vai tā tiek nozagta, recovery questions dos jums lielu iespēju atgūt profilu.

 

Lai uzliktu recovery questions, ejat uz Runescape mājas lapu, aizejat uz account sadaļu, un izvēlaties ''Set recovery question''.

Vieglāks veids ir vienkārši, ieejot runescapē un caur lobby jau uzspiest.

Pirmajā reizē stipri iesaku ievadīt patiesu info uz visiem jautājumiem, un atcērēties arī to. Mainat recovery questions reizi pa 2-4 mēnešiem. Recovery question aktivizēšanās aizņem 14 dienas, bet, ja esat atguvuši profilu izmantojot nozagtā profila atgūšanu, recovery questions aktivizēsies momentāli.

 

E-pasts;

Reģistrējot savu e-pastu uz RuneScape profila, tas jums dod lielāku iespēja atgūt savu RuneScape profilu, gan jūs varat arī atzīmēt opciju saņemt jaunumus no Jagex.

Lai reģistrētu e-pastu, ejat uz RuneScape sākumlapu, ejat uz account sadaļu un izvēlaties Email registration.

Vai arī tāpat kā recoverys, varat uzlikt no sava RuneScape profila lobby.

ievadiet savu e-pastu, pagaidas dažas minūtes, un tur būs norādītas tālākās darbības, kas vajadzīgas e-pasta reģistrēšanai.

 

Runescape profila atgūšana

 

Ja Jūs konstatējat, ka Jūsu profils ir nozagts - Negaidat un sākat atgūšanas processu.

Lai atgūtu savu RuneScape profilu, ejat uz RuneScape sākumlapu un ejat uz Account sadaļu

Apakšā būs trīs lodziņi sakarā ar profila atgūšanu.

Sākumā izvēlaties ''Recover password'' , ievadat nozagtā profila niku un sekos tālākā izvēlne.

  • Izvēloties Recover forgotten password, jums būs iespēja atgūt savu profilu bez nekādām izmaiņām tā drošības sistēmā(nenoņemsies recovery questions).
  • Izvēloties Recover stolen password, jums būs iespēja atgūt profilu un noņemsies pagaidējie recovery questions.

Tālāk sekos nākamā izvēlne.

Ja jums ir e-pasts, iemantojat Recover Via Email, un tad jums uz reģistrēto e-pastu atnāks kodiņš, kuru izmantojos jūs iegūstat lielāku iespēju atgūt savu profilu.

Ja nav e-pasts, tad vienkārši Recover Manually.

Tad jums būs jāievada viss info, ko zināt...

 

Your recovery questions;

Attiecīgajā logā, ievadat recovery answers.

Daudzi cilvēki pieļauj kļūdas, piemēram vadot pašus jaunākos recovery answers, protams tas palīdz, bet vecākie pierādīs to, ka esat īpašnieks.

Jo vecākus recovery answers, jo labāk. Tomēr, ja tādi nav, atķeksējat lodziņā, ka jums nav.

 

Your subscription details;

Ja esat kaut reizi bijis members, vai vēl jauprojām esat, cenšaties atcerēties maksājumu veidus kādus esat veikuši, uz cik ilgu laiku un kad maksājums veikts.

Ja maksājat ar kredīt karti, tad to ir samērā viegli aizpildīt. Ja neatceraties visus kodiņus par maksājumiem, ierakstiet vienalga ko, jo Jagex darbiniekiem pietiks ar to, ka ir norādīts maksājuma veids, ilgums, un kad tas izpildīts.

Jo vecāku maksājumu info ievadat, jo labāk.

 

Your previous passwords;

Šeit neko daudz nevaru ieteikt, tikai to, ka ievadot vecāku paroli, ir lielāka iespēja dabūt atpakaļ profilu.

 

Your contact details;

Šis ir diezgan viegls solis.

Your postcode or ZIP code: Ievadat piemēram Lv-1044

Your email address: ievadat savu e-pasta paroli.

 

Your new password;

Ievadat paroli, kuru gribat dabūt pēc profila atgūšanas.

Cenšaties uztaisīt to ļoti drošu, un neaizmirstat.

 

Other details;

Šeit ir ļoti svarīgi ievadīt gan profila reģistrēšanas datumu, gan visu ko zinat par to.

 

Jums būs jāievada profila reģistrēšanas dabums, mēnesis un gads.

Ja jūs to neatceraties pilnībā, tad ir veids kā to noskaidrot (diezgan paviršs, bet tas pēc manas praktiskās metodes).

To var noskaidrot, ja esat pildījuši visus sezonālos events.

Mēginat savā bankā sameklēt visvecāko no iegūtajiem priekšmetiem no sezonālajiem pasākumiem.

Ja esat pazaudējis, aizejat uz Draynor village, un sameklējat kungu vārdā Diango.

No viņat varat atgūt tās.

Piemēram, jūsu vecākā lieta ir ''Reindeer hat'', tad nozīmē jūsu profils ir jau bijis uztaisīts 2006. gada decembrī, un lieta pirms tam bija skeleton hat (ar visu setu), bet tājums nav. Tad profils izveidots 2006 gada decembrī, vai novembrī.

Pēctam, Jums ir jāievada Jūsu interneta pieslēguma veids, piemēram - DSL.

Ja vēl esat pārvākušies, tad ievadat datumu tur.

Pēdejā, un manuprāt svarīgākā lieta, Jums maksimums 300 burtos jauzraksta svarīgākais par account.

Ieteiktu jums uzrakstīt: Vecos bank pin, visus vecos Display names, cik dienas pavadītas ingame (to var noskaidrot paskatoties savā adventure log), savus pārkāpumus, kautvai arī cik apmēram dziesmiņas profilam ir atvērts.

Kad esi pārliecināts, ka esi visu iespējamo uzraksījis lai atgūtu savu profilu, Spied podziņu kas ir apakšā : ''Submit Appeal''

Turpinot procesu, jums nākamajā solī tiks iedots tracking Id, nokopēt to nevar, tāpēc ieteiktu noscrīnot, un paturēt to. Ievadi tracking Id nākamajā solī un gaidi.

1-2h jāgaida, ja jums ir parasti nozagts profils

24h jāgaida, lai dabūtu atpakaļ ''locked account''.

Ar tracking id var pārbaudīt procesu, ieej RuneScape sākumlapā, ej uz account sadaļu, un apakšā izvēlies Track recovery.

Ja jums rādās,

Pending - tad vēl recovery proces nav beidzies.

Accepted - viss ir kārtībā, ir uzlikta jaunā parole.

Declined - Kaut kas ir nogājis greizi, un viss nav ievadīts pareizi ( tur tiks sīkāk parādīts kas nav pareizi).

 

Tas būtu arī viss no manas puses, protams apzinos ka visu iespējamo neesmu sarakstījis, bet šis un tad varbūt jums noderēs.

Sargājiet savus profilus un neņemat tos no citiem! wink_mini.gif

Laboja werwe99, labots 3x