Sarežģītība: Grandmaster

Kvesta garums: Garš (~1-2 stundas)

Kvesta prasības:

  •  67
  •  73
  •  75 
  •  76
  •  79

Nepieciešamie kvesti:

  •  Missing, Presumed Death

Nepieciešamās mantas:

  • Ieroči
  • Apbruņojums atbilstoši izvēlētajiem ieročiem
  • Ēdiens
  • Summoning "BoB"

Rekomendētās mantas:

Kvesta attalgojums:

 Visa kvesta laikā, ja tev beidzas ēdiens - droši teleportējies prom un nobankojies.

 Pirms sāc kvestu ir ieteicams laicīgi aiziet un ieslēgt un viscaur kvestā izmantot "Ancient Curses" un, ja izmanto maģiju tad arī "Ancient Spells".  

 

1. Kvestu sāc parunājot ar Azzanadra pie World Gate, kurš atrodas ziemeļrietumos no Arandar kalnu pārjas, dievienrietumos no Tree Gnome Stronghold. Būs gara saruna par to, kā Guthix nāve ietekmē dievu atgriešanos. Tomēr lai Zaros atgrieztos viņam ir nepieciešama tava palīdzība. Piekrīti palīdzēt un uzzināsi, ka Zaros gaida otrpus World Gate.

Lai vai kā, Azzanadra arī atklās to, ka World Gate pašlaik atrodas ēnu valstībā un jums vajag palīdzību lai to ievilktu atpakaļ materiālajā pasaulē. Šijā brīdī parādīsies Sliske un ievilks tevi sev līdz.

2. Nonākot ēnu valstībā tev būs jāveic svarīgs lēmums. Zaros liktenis ir tavās rokās un tev ir jāizlemj vai palīdzēt viņam vai arī kaitēt. Tālāk arī tev tiks atklāts, ka portāls arī ir aizslēgts ar rūnu kombināciju. Uz akmens blakus tev parādīsies 3 simboli, kurus tev noderētu apskatīt.

Tagad vajag atslēgt slēdzeni rotējot portāla centru pa labi, līdz nonāc pie pirmā simbola, tad pa kreisi pie otrā un tad atkal pa labi pie trešā. Ja viss būs izdarīts pareizi, tad Sliske portālu ievilks materiālajā pasaulē, un Azzanadra informēs tevi, ka viņš ir nofokusējis portālu tā, lai tas tevi aizvestu tieši pie Zaros.

  1. Ja redzi šādu animāciju tad viss pareizi.Rotē uz labo pusi, kamēr sasniedz M     World gate icon M
  2. Rotē uz kreiso pusi, kamēr sasniedz A    World gate icon A
  3. Rotē uz labo pusi, kamēr sasniedz H      World gate icon H

 

Brīdinājums: Mahjaratu pasaule - Freneskae ir viena no visbīstamākajām vietām pasaulē. Šīs pasaules vides efekti ir spējīgi nogalināt nesagatavojušos spēlētāju. Ja tev ir Charged Engrammeter, izmanto viņu.

  • Zibšņi:Zibens triecieni lādējas pāris sekundes pirms to spēks ir atbrīvojas triecienā. / 750 un 1,500 HP
  • Geizeri: Uzmanies no sarkaniem punktiem uz zemes. / 400 HP HP
  • Lavas Bumbas: Ik pa laikam no debesīm nokrīt lavas bumbas / 500 vai 250 HP
  • Lavas Sienas: Uz sienām daudzās vietas ir tādas kā ventilācijas caurules kuras lies tev virsū lavu. Skrien starp viņām vai arī uzreiz garām. / 1,000 un 500 HP

640px-Freneskae_map.png

 

Ieeja.png3. Kad izej cauri portālam, būs maza filmiņa kā tu tur nokļūsti vietā ko sauc par The Approach. Lec pāri akmeņiem tieši uz ziemeļiem un ejot kā tādu "Agility course" tiec līdz nākamajiem reģioniem. Protams neaizmirsti par bīstamajiem vides efektiem. Ja nevari atrast kur iet, paskaties apkārt un mēgini ieraudzīt violetu lidojošu lodi. Lēnam kustoties pa Freneskae tu noteikti atradīsi Memoriam kristālus. Viņus vari vākt vai ignorēt, jo viņi prasti ir uz bezizejas ceļiem, kur tev būs jāiet atpakaļ un jāčakarējas. Viņus var savākt arī pēc kvesta.

Tālāk uz jaunās pasaules tu redzēsi divas arkas apstrādātas ar violetiem kristāliem, un stāvot tajās tu tiksi dziedēts no brūcēm. Šis ļauj ietaupīt ēdienu.

Šādi kustoties uz priekšu tu nokļūsi otrpus Freneskae un ieraudzīsi lielu atvērumu. Ej iekšā, un tu nonāksi svētnīcā. Šīs ir "Checkpoint", un ja aizteleportēsies, portāls tevi atdevīs tieši uz šejieni.

4. Svētnīcas centrā atrodas ierīce kurā vari salikt visus atrasos kristālus. Un tā ļaus apsaktīt Zaros' atmiņas. 1 atmiņa = 1 Memoriam kristāls.

Lai atslēgtu durvis ir pareizi jāizpilda maza puzle. Puzlei ir trīs daļas. Katru daļu var izpildīt rotējot ciparnīcu. Ja būsi pareizi pagriezis, tad starp ciparnīcām spīdēs savienojumi.

freneskae_-_the_sanctum_door_puzzle_1-24135816-200px.jpgtesais.png

5. Nākamā zonā saucas - Bedre. Tev ir jāpieveic 4x 160 līmeņa Nihili. Katrs no tiem ir atsavināts no viena senā maģiskā elementa. Sāc cīņu uzkāpjot uz pogas. Nihili sāks skriet apkārt pa telpu, un ja nostāsies viņiem ceļā saņemsi ļoti smagus sitienus. Rekomendēts nosist viņus sekojošā kārtībā. Ja ir iespēja - izmanto overload.

  • Smoke Nihil:  Uzbrūk ar Smoke Magic, kas samazina status. Kad tas sāk šņākt, viņš izmantos dūmu mākoņa uzbrukumu. Restore potion vai Overload šo efektu novērš.
  • Shadow Nihil: Uzbrūk ar Shadow Ranged uzbrukumu. Kad tas sāk šņākt viņš izmantos AOE uzbrukumu, kas izdara lielus, straujus bojājumus. Rekomendēts ir neapstāties.
  • Blood Nihil: Uzbrūk tuvcīņā un viņa sitieni dziedē visus pārējos. Kad šis šņāc, viņš beigs uzbrukt, un sāks spīdēt. Visi sitieni šajā periodā to dziedēs, BEIDZ UZBRUKT!
  • Ice Nihil: Uzbrūk ar maģiju, kura iztukšo tavus prayer punktus. Kad tas šņāc, tu tiksi sasaldēts uz vairākām sekundēm. Šo var novērst izmantojot "Freedom" vai arī "Anticipation".

 

 6. Kad Nihili ir nogalināti, dodies uz ziemeļu izeju. Ieraudzīsi, ka vulkānā guļ milzīga radība. Violetā lode parādīsies un apstiprinās, ka tas ir Zaros viņa pašreizējā formā un, ka guļošā radība ir visvarēnā "Mother MAH". Zaros tevi nogādās vietā, kur jūs varat sarunāties droši.

7. Runā ar Zaros. Uzdod viņam visus jautājumus uz kuriem gribi uzzināt atbildes. Kad saruna ir galā, Zaros tevi brīdinās par to, ka tev ir jāiztur Mah murgs. VIņš piedāvās tev savu palīdzību, ja ļausi viņam savienoties ar tevi. Ja apstiprini šo, tad tev būs bezgalīdi daudz prayer punkti un rūnas ja uzmanto "Ancient Curses" un "Ancient Magics" kā arī nedaudz samazināts damage no Muspahiem.

8. Kad murgs sāksies, ekrāna augšpusē varēs redzēt tā progresu. Jāizdzīvo ir vairākas minūtes pret 150 līmēņa Muspahiem un Mah's sāpju kliedzieniem, kamēr indikātors rādīs 0%. Izdzīvot var būt ļoti grūti, it īpaši bez "Ancient Curses". Jāizmanto dažādas "Defence" spējas. Galvenais ir pieskatīt savu dzīvības indikatoru.

9. Līdzko murgs ir beidzies, Zaros liks kāpt lejā vulkāna centrā. Nokāpjot lejā nonāksi "Freneskae Elder Halls". Pacel pulsējošo ierīci sev priekšā. Tas ir "The Measure". Izmantojot viņu, vāc Mah Energy un Mah Memories. Pectam izmanto vidū esošo plaisu.

Pārvērt Memories par Energy kamēr tu sakrāj 250. Kad sakrāj 250, izmanto viņas un uztaisi DIVINE SIMULACRUM. Neizmirsti, ka:

  • Dark versija palīdzēs Zaros un viņu pilnībā izdziedēs.
  • Light versija kaitēs Zaros un viņu iespējami nogalinās.


Dodies augšā pa vulkānu un runā ar Zaros. Atdod viņam simulacrum.

10. Līdzko tu atdod Zaros savu uztaisītu simulacrum būs īsa filmiņa, kurā viņš ieņem savu īsto formu un Mah sāk mosties. Pirms viņa paspēj jums uzbrukt, Zaros tevi aizteleportēs pie World Gate. Pēc īsas sarunas dodies cauri portālam un runā ar Azzanadra.

simu1.pngsimu2.pngsimu3.png simu4.png

11. Šeit sāksies saruna starp Zaros un viņa visuzticamākajiem sekotājiem: Nex, Char, Azzanadra un Sliske. Zaros sāks sarunu ar Sliskes izraidīšanu no viņa biedriem, par nodevību. Visiem saviem sekotājiem viņš uzdos kādu uzdevumu.

Laboja Mahjarrat, labots 15x