Sākums: Sāciet runāt ar Ģertrūdi viņas mājā Varrokas rietumos.
Ilguma pakāpe: Ilgs.
Sarežģītības pakāpe: Viegls.
Nepieciešamie līmeņi: Nav.
Nepieciešamie kvesti: Gertrude's Cat un Icthlarin's Little Helper.
Nepieciešamās lietas: Kaķēns vai pieaudzis kaķis, Amulet of Catspeak, Clean Kwuarm, Empty Vial, Red Spider's Egg, 4 siera gabali, Ground Unicorn Horn, Clean Marentill, Spainis ar pienu (Bucket of Milk), Pods (Pot), Weeds, Tinderbox un 1, 000 gp.
Ieteicamās lietas: Varrokas, Faladoras, Lumbridge un Ardougne teleporti - vieglākai ceļošanai, Ring of Dueling - vieglākai nokļūšanai tuksnesī, Enchanted Charos Ring - cenu samazināšanai maģisko paklāju lidojumam, jēlas zivis, tuksneša apģērbs, nazis, waterskini.
Kvesta laikā iegūtas mantas: Rat Pole, Directions, Grāmata (Book), Žurku inde (Rat Poison), Saindēts Siers (Poisoned Cheese), cat anti-poison, Smoldering Pot, Music Scroll un Snake Charm.
Sākumā.
No sākuma parunājiet ar Ģertrūdi viņas mājā Rietumos no Varrokas. Viņa ar jums sasveicināsies un pajautās, ko jūs vēlējāties. Ģertrūde domās, ka ir vairāki apslēpti noslēpumi par kaķiem un peļu ķeršanu. Viņa pateiks, lai jūs dodaties uz Varrokas pazemi, tur atrodoties 2 sievietes.
Grimesquit un Phingspet.
Varrokas pazeme atrodas Austrumos no Varrokas pils, netālu no karātavām (gallows).
Nokāpiet lejā un jūs ieraudzīsiet divas sievietes. Pajautājiet viņām par žurku ķeršanu, un viņas par jums pasmiesies. Beidzot viņas nolems iedot tev uzdevumu, kas pierādītu tavu peļu ķēršanas zināšanas.
Izmantojiet savu kaķi, lai saķertu 8 peles. Tur ir vairākas peles, skraidot apkārt pa pazemi. Mēģiniet saķert peles sekojoši: no sākuma uzspiedied ar labo peles taustiņu uz sava kaķa un izvēlaties iespēju "Interact-with". Tad izvēlaties iespēju "Chase-vermin". Jūsu kaķis sāks ķert peles.
Piezīme: Pāraugušie kaķi ir pārāk resni un slinki, lai saķertu peles. Parastajiem kaķiem ir lielāka iespēja saķert tās nekā kaķēnam. Kaķēniem ir apmēram 15% iespēja, ka viņi saķers peles, bet turpretī pieaugušajiem kaķiem - 85% iespēja.
Kad būsi saķēris 8 peles, tad būs tāds uzraksts: "Good job puss, we really showed those rats what for."
Grimesquit un Phingspet iedos jums peļu ķeršanas aparātu (Rat pole) un pateiks, lai jūs aizietu parunātu ar Jimmy the Dazzler Ardougnē.
Piezīme: Rat pole izmanto, lai parādītu jūsu kaķa saķertās peles. Tas var paturēt ne vairāk kā 6 peles. Tas var būt arī kā divroku'crush' ierocis.
Jimmy the Dazzler.
Teleportējies vai aizej uz Ardougne un ej uz Rietumiem. Šķērso tiltu un ej Ziemeļu virzienā apkārt pilij. Jūs atradīsiet Jimmy mājā netālu no bārā. Viņu jau māsas ir brīdinājušas par jūsu atnākšanu.
Pajautājiet viņam, lai jūs iemāca brīnišķīgo peļu ķeršanas mākslu, bet par to viņš vēlēsies kaut ko pretī. Pajautājiet viņam, vai jūs varat kaut ko darīt viņa labā, un viņam atradīsies darbiņš priekš jums. Kādam Jimmija klientam ir problēmas ar žurkām. Viņš vēlas, lai jūs apciemojat tā klienta māju un iztīriet bez žurkām. Pielūkojiet, lai sargi, kas apsargā to māju, jūs nepamana, jo tad viņi uzbruks uz jums ar maģiju.
Jimmy iedos jums viņa klienta koordinātes. Lai nokļūtu tajā mājā, izlasiet tās norādes un izvēlaties opciju "Follow the directions to the house".
Klienta mājā.
Šī kvesta daļa ir pati smagākā. Jums vajadzēs ložņāt kā Džeimsam Bondam mājā, kurā ir ļoti uzmanīgi sargi. Par laimi jums, ja sargi jūs saķers, jūs nebūsiet miris. Viņi jūs aizteleportēs mazliet tālāk no tā punkta, kuru bijāt sasnieguši. Tas nozīmē, ka visu vajadzēs darīt no sākuma.
Jūs nonāksiet vārtu priekšā. Uzreiz kā sargs jūs ieraudzīs, jūs noburs. Tā maģija atņems jums daļu jūsu atmiņas, tad arī aizmirsīsiet visu, ko redzējāt, tāpēc esiet uzmanīgi.
Piezīme: Kamēr jūs atradīsieties ārpus mājas, ja jums kaut kas nesanāks un sargs jūs pamanīs, jūs tiksiet teleportēts vārtu priekšā. Ja jau būsiet 1. ēkas stāvā, jūs tiksiet teleportēts uz Dienvidaustrumu istabu. Bet ja būsiet 2. ēkas stāvā, jūs tiksiet teleportēts pie paša ziemeļu tālākā žoga.
Kā jūs redzat, jums ir dota karte, kas palīdzēs jums šīs kvesta daļas izpildīšanai. Visi dzeltenie punkti ir sargi un viesi, no kuriem jums ir jāturas tālāk. Mēģiniet sekot manā kartē norādotajam ceļam, bet ievērojiet, ka 1. sargam ir jāpaiet uz Ziemeļiem un 2. sargam arī uz Ziemeļiem vai Austrumiem tā, lai tas vairs nebūtu redzes lokā. Kad sargi ir nostājušies pozīcijās skrieniet uz Rietumiem, pa norādīto ceļu līdz 3. sargam, bet ne blakus viņam, lai viņš jūs neieraudzītu. Kad 3. sargs sāk iet apkārt žogam R-A Virzienā, skrieniet līdz ZR stūri. Kad 4. un 5. sargs nav jūsu redzes lokā - viņi aiziet prom no jūsu pozīcijas -, skrieniet aiz krūmiem, kas atrodas tieši pretī finišam. Uzgaidiet, līdz sargs atkal ir ar aizmuguri pret jums, ejot prom, tad skrieniet uz finišu un rāpjaties augšā pa kāpnēm (trellis).
Tagad, kad esat 2. stāvā, skrieniet pie viena no puķuopodiem uz balkona. Tas nodrošinās, ka jūs paliksiet sargiem nepieejamā vietā. Ja jūs saķers, tad tiksiet teleportēts aiz žoga, kas atradās pretī kāpnēm (trellis), nevis vārtu priekšā.
Uzgaidiet, līdz viens sargs aiziet uz istabu, kur ir kāpnes, bet otrs aiziet blakus istabai Nr.2. Tad aizkrieniet uz istabu, kur ir pele. Noķeriet to ar sava kaķa palīdzību.
Jums būs iespēja ielikt peli jūsu rat pole. Tas ir arī labs veids, lai skaitītu, cik jūs esat saķēris peļu (jums ir jānoķer sešas), bet tas nav obligāti, jo mirušo peļu skaits summējas pat tad, ja tās nav ieliktas rat pole.
Piezīme: Jūs istabas durvis varat tikai atvērt, aizvērt nevarat, tāpēc pārliecinieties, ka nestāvat priekšā durvīm ilgāku laiku, jo tad sargs jūs var noķert. Ar laiku tās pašas aizvērsies.
Pirms skriešanas atkal uzgaidiet, līdz abi sargi nevarēs redzēt jūs skrienam. Kartē ir parādīts, kāda būtu vēlamā sargu atrašanās vieta. Vēl viena laba iespēja pārvietoties ir, kad viens no sargiem ir uz balkona, bet otrs atrodas tālajos 2. stāva DienvidRietumos. Tad skrieniet pa koridoru uz 2. stāva Ziemeļaustrumu istabu (Istabu Nr.2). Tur nav peļu, bet tur ir svarīgi būt nākamajam solim.
Pildot nākamos soļus, vajadzēs lielu pacietību. Jums jāuzgaida, kamēr viens sargs atrodas uz balkona, bet otrs - austrumu kāpņu istabas Dienvidos. Ja sargi nebūs tā nostājušies, tad ļoti iespējams, ka jūs saķers. Skrieniet uz 2. stāva Dienvidaustrumu istabu. Šajā istabā ir 2 peles, kuras ir jānoķer.
Apsveicu! Tagad grūtākā peļu ķeršanas daļa ir garām. No šejienes līdz pat izejai nebūs vairāk neviena paša sarga. Noķeriet tās divas peles, kas skraida jums apkārt un nokāpiet lejā pa kāpnēm kuras ir jums blakus. Jūs nonāksiet 1. stāva Dienvidaustrumu istabā. Tur arī būs 2 peles. Saķeriet tās.
Ejiet uz virtuvi, kas ir tieši aiz nākamajām durvīm (parādīts zīmējumā). Saķeriet pēdējo sesto peli. Tagad teleportējaties ar rūnu palīdzību vai nu uz Varroku, vai Ardougni. Labāk būtu teleportēties uz Ardougni, jo tagad būs jāiet atpakaļ pie Jimmy.
Jimmy pastāstīs jums par Ardougnes Žurku Bedrēm (Ardougne Rat Pits), speciāli domātas kaķēniem. Viņš iedos jums arī grāmatu par to. Tad Jimmy pateiks pa cilvēku vārdā Hooknosed Jack. Viņu var atrast Varrokā.
Hooknosed Jack.
Džeku var atrast Varrokā (skat. Karti). Kad tu atradi Džeku, pajautā viņam, vai viņš varētu pastāstīt par to, kā vislabāk ķert peles. Viņš nevēlēsies Jums palīdzēt, aizbildinoties, ka ir pārāk aizņemts.
Runājiet tālāk, un Džeks vēlēsies, lai tu palīdzi atbrīvoties no pelēm viņa noliktavā. Bet pirms tam viņam ir jāuztaisa inde. Tev vajadzēs atnest dažas lietas.
Ja jums tās lietiņas (Clean Kwuarm, Red spiders' eggs, Empty vial) būs somā, Džeks automātiski uztaisīs indi. Tagad dabūjiet 4 siera gabalus. Tos var dabūt arī pie burves Aggie mājās uz galdiņa (Draynorā). Tad izmantojiet Žurku indi uz visiem siera gabaliem. Ja mēģināsiet apēst sieru, lūk, kas notiks:
Kad jums ir visi 4 saindētie siera gabali, ejiet uz Džeka noliktavu, kas ir tieši uz Dienvidiem no bāra. Bārs atrodas tieši uz Dienvidiem no Džeka. Kāpiet augšā pa kāpnēm. Lietojiet savus saindētos siera gabalus ar katru no žurku bedrēm.
Kad esat to izdarījis, ejiet atpakaļ pie Džeka. Viņš būs bēdīgs, jo viņa kaķis būs apēdis Jūsu ar sieru saindēto žurku un protams saindējies. Jūs, protams, jautājiet, vai varat kaut kā palīdzēt. Džeks pateiks, lai jūs aizejat pie aptiekāra (Apothecary) pēc zālēm.
Aptiekārs atrodas turpat Varrokā (skat. Karti). Runājiet ar viņu, pastāstiet, kas notika ar Džeka kaķi. Aptiekāram, lai uztaisītu pretindi, vajag dažas mantas.
Viņam vajadzēs Piena spaini, samaltu vienradža ragu (Groung unicorn horn) un clean Marrentil. Piena spaini varat dabūt izslaucot govi Lumbridges govju aplokā. Ground unicorn horn var iegūt izmantojot vienradža ragu (unicorn horn) ar pestle and mortar. Kad jums ir visas mantas, iedodiet tās aptiekāram, un viņš sniegs jums pretindi, kuru jāaiznes Džekam.
Ejiet atpakaļ pie Džeka un atdodiet pretindi. Viņš jums paziņos, ka vēl joprojām viena pele ir dzīva, kura ir imūna pret indi. Ejiet atpakaļ uz noliktavu 2. stāvā un redzēsiet, ka viena pele patiešām ir palikusi dzīva. Izmantojiet savu kaķi ar caurumu sienā, jūs tiksiet brīdināts, ka iespējams kaķis cietīs cīņā ar žurku, tāpēc uzmanīgi sekojiet cīņai un, ja jūtat, ka jūsu kaķis mirs, izmantojiet jēlu zivi ar caurumu.
Kad beidzot lielā žurka pievarēta, ejiet pie Hooknosed Jack, un viņš atļaus jums nākt uz Varrokas Žurku bedri (Varrock Rat Pits), Viņš arī pateiks jums apciemot Smokin' Joe, kurš dzīvo Keldagrimā.
Smokin' Joe.
Pirms dodaties uz Keldagrimu, pārliecinieties, ka jums somā stāv pods (Pot), zāle (Weeds) un sērkociņu kastīte (Tinderbox).
Kad jums ir šīs mantas, varat doties uz Keldagrimu. Ir trīs veidi, kā tur nokļūt. Pirmais - ejiet uz Relleku, un no tās uz Austrumiem uz alu (skat. Karti).
Protams ir arī cits veids kā tur nokļūt, piemēram, dodoties ar vilcienu vagoniem, kurus var atrast Dwarven Underground Pass, kas atrodas zem White Wolf Mountain, un Dwarven Mines Faladoras Ziemeļaustrumos. Viena biļete maksā 100 gp. Kad esat Keldagrimā, Jūs Smokin' Joe varēsiet atrast Austrumu Keldagrimā austrumos no Mining veikala.
Kad atradīsiet Smokin' Joe, viņš piedāvās jums ieelpot dūmus, kurus viņš izmanto, lai izdzītu peles no viņu alām, bet viena ieelpa izbojās visu kvestu.
Tagad ielieciet zāli podā un aizdedziet to. Jums vajadzētu iznākt a smoldering pot. Izmantojiet to ar žurku alu, kas atrodas turpat blakus Joe. Jūs redzēsiet, ka jums nekas neizdodas. Pirms mēģiniet vēlreiz, pārbaudiet, lai jums būtu apģērbts Kaķu runāšanas amulets. Šajā reizē jūsu kaķim radīsies jauna ideja.
Mēģiniet vēlreiz, un jūsu kaķis izskries cauri žurku bedrei un apēdīs tās. Tad runājiet atkal ar Joe, viņš pateiks jums parunāt ar The Face Port Sarimas ostā.
The Face.
Dodieties uz Port Sarimas ostu. The Face īstenībā nav žurku ķērajs, bet viņš pateiks, pie kā jums vērsties.
Kāpiet lejā pa kanalizācijas cauruli. Tur jūs atradīsiet Felkrashu. Viņa vēlas, lai jūs pārtaisāt viņas slaveno aktu, lai varētu uzrakstīt poēmu par to.
Dodities atpakaļ pie The Face, jo jums vajadzēs viņas palīdzību. Pajautā viņai, kā Felkrasha to paveica. The Face patieks, ka Felkrasha būs nobūrusi žurkas. Tev vajadzēs aiziet parunāt ar Snake Charmer, kurš atrodas Pollnivneach'ā.
Laiks doties uz tuksnesi. Paņemiet savu Tuksneša apģērbu, Waterskinus. Tad ejiet uz Shantey Pass un ar maģisko paklāju lidojiet līdz Pollnivneachai.
Ejiet uz Dienvidu Pollnivneachas galu un jūs redzēsiet, sēdam vīru uz grīdas. Viņš jūs pilnīgi ignorēs, līdz jūs pievienosiet naudu viņa naudas maisam (tas pievienos 2 gp). Pajautā viņam par dzīvnieku apburšanu un Felkrashu. Viņš jums par to pastāstīs.
Viņš jums iedos Snake Charm un Scroll, bet tikai par samaksu. Samkasa ir tāda, ka viņam vajag visu laiku par 1 gp vairāk nekā jums ir, piemērm, Jums ir 1000, viņam vajadzēs 1001 utt. Sakiet, ka jūs nemaksāsiet un ejiet prom lēnītēm. Snake Charmer pārdomās un prasīs tikai 100 gp. Ja jums ir Ring of Charos, uzreiz būs piedāvāta iespēja to nopirkt pa 50 gp. Tagad jums ir Snake Charm un Music Scroll.
Beigas.
Ejiet atpakaļ uz Port Sarimas ostu. Apstājieties tieši blakus kanalizācijas caurulei un nospēlējiet to kā parādīts tīstoklī (Scroll). Katram cilvēkam ir jāspēlē cita mūzika. Iegaumējiet, poga "Raise Octave" ir jāspiež 5 lappuses beigās. Kad beidzot esat nonākuši pie 8. lappuses, piespiediet "Play". Jūs redzēsiet mazu filmiņu.
Ejiet atpakaļ pie Felkrashas un pastāstiet viņai par notikušo. Apsveicu, kvests ir pabeigts.
Atalgojums:
Rat Pole
Snake Charm
Pieeja Rat Pits Minigame
Jauni Wiley and Lazy Kaķi
4, 500 Thieving Experience
2 Quest Points
Jūs varat arī savu kaķi beidzot nosaukt vardā:
Laboja Ridiculus, labots 1x
0 #104.06.2009. 14:01
paldies lauveen par guidi
0 #208.06.2009. 11:07
Hm....ir cerīgāk neka iepriekšējā....8/10
Esmu jau sen izgajis bet kur lai nomaina vārdu kakjim? nezinu šito.
+2 #305.04.2010. 14:36
Viesi, pamēģini ne tikai skatīties, kā tavs kaķis cīnās, bet baru to, kad tas ir nepieciešams.. Un es ceru tev ir pieaudzis kaķis, nevis kaķēns!
+3 #418.04.2010. 17:41
Pēc kvesta bija opcija izvēlēties kaķim vārdu. Ja tomēr nepamainīji, pamēģini aiziet atkal pie Felkrashas.
+2 #519.04.2010. 17:35
Kad esi izgājis šo kvestu un tev ir overgrown cat, tad nedod viņam ķert peles, staigāt daudz, viņš pats pārvērtīsies par lazy cat.
-1 #607.06.2011. 21:35
..........GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, tu rakstiji ka ja kakim maz hp var noiet leeja un viss bus kartiba, es ta izdariju, gf kakjis pazuda, paldies par waste time, tagad jaaudze jauns...
škiet ka kakis nav pilniba pazudis, sakuma summoning ikonaa vinjs neradijas, tagad radas, censhos cal bet klat nenak, un jaunu ari nevar dabut, katra gadijuma tas ieteikums janem nost.... tikai problemas
Ridiculus @ 07.06.2011. 21:53 atbildēja:
Hmm.. Nu OK.