God Wars Dungeon

Uzmanību - God Wars Dungeon ir visbīstamākā vieta visā RuneScape! Visa Dunegon teritorija ir Multicombat zona, kas pārpildīta ar radījumiem, kas visu savu dzīvi aizvadījuši kaujā. Ja vēl nekad neesi apmeklējis God Wars Dungeon, nekādā gadījumā neņem līdzi priekšmetus, kurus nevēlies zaudēt!

Saturs

Ievads

Atrašanās vieta un nokļūšana

Iekšā God Wars Dungeon

Kambari

Kareivji

 

God Wars Dungeon (sarunvalodā GWD) ir pieejama tikai maksājošajiem spēlētājiem, jeb P2P. Lai tur nokļūtu, obligāti ir jābūt iesāktam Troll Stronghold kvestam un pirmajā reizē līdzi jāpaņem Rope un tev jābūt vai nu 60 Strenght, vai 60 Agility.

 

Ievads

Vairāk nekā pirms divtūkstoš gadiem RuneScape zemes plosīja milzīgākais jebkad pieredzētais karš - God Wars, kurā dievi cīnījās savā starpā, pulcējot ap sevi armijas no RuneScape iedzīvotājiem, sūtot tos cīņā un nāvē. Pašreizējā RuneScape vienīgi Wilderness, izdedzinātā zeme, ir vēl palikusī liecība par briesmīgo karu.

Musdienās daudzo ceļotāju un piedzīvojumu meklētāju skaits ir atstājis ievērojamu ietekmi uz apkārtējo dabu - daudzie sakurtie ugunskuri (un arī vulkāniskās darbības, bet tas nav tik interesanti) ir radījuši ko līdzīgu globālajai sasilšanai, atkausējot vietu, kuru labāk atstāt aizmirstībā.

Atbrīvoti no ledainā stinguma, ir atdzīvojušies karotāji, kas devās vienā no beidzamajām God Wars lielajām kaujām, bet tiem nav ne mazākās nojautas, ka viņu karš beidzies jau pirms tik ilga laika.

Atrašanās vieta un nokļūšana

God Wars Dungeon atrodas dziļi zem ledus kārtas, ziemeļos no Trollheim kalna un klinšu, kas nošķir troļļus no Wilderness, malas. Tur atrodas tempļa drupas. Kam templis tika veltīts ir jau sen aizmirsts, bet drosmīgākie piedzīvojumu meklētāji spēs sabrukušajā ēkā sameklēt spraugu un pasauli apakšā.

Sarkanais ceļš - Tā tev jāiet, ja neesi izpildījis Eadgar's Ruse kvestu, vai ja esi to izpildījis, bet tev nav 61 Magic, lai lietotu Trollheim Teleport burvestību. Šī ceļa veikšanai tev būs vajadzīgas Climbing boots, kuras vari nopirkt no Tenzing (dzīvo augstu kalnos, sarkanais ceļš ved cauri viņa mājai) par 12 Gp vai no kāda cita spēlētāja. Der arī Rock climbing boots - tās ir dārgākas, taču ar kaujas bonusiem.

Dzeltenais ceļš - Šo tu vari lietot pēc Eadgar's Ruse kvesta izpildes, ja tev ir 61 Magic, jo tad varēsi lietot Trollheim Teleport, kas tevi nogādās kalna virsonē. Patīkami ir tas, ka nebūs nepieciešams ņemt līdzi Climbing boots. Vari izmantot Agility shortcuts, ja vēlies, tas saīsinās ceļu.

Ceļš uz God Wars Dungeon

Dodoties uz God Wars Dungeon, uzmanies no lvl 68 Thrower trolls, kuri pa vairākiem reizē metīs tev ar akmeņiem. Lai tu netiktu savainots, ieteicams izmantot Protect from Missiles, ko var darīt, sākot no lvl 40 Prayer.

Thrower Trolls

Ceļš līdz templim gan nebūs viegls, jo vienīgo ieeju aizbloķējuši milzīgi akmeņi. Lai pastumtu akmeni malā, nepieciešams 60 Strength, taču vari arī izspraukties cauri nelielai plaisai, ja tev ir vismaz 60 Agility.

Ieeja

God Wars Dungeon varēsi atstāt pa to pašu ceļu vai arī nokāp lejā pa klinti ziemeļaustrumos no drupām. Tas gan ir vienvirziena ceļš un nogādās tevi taisni iekšā 31. līmeņa Wilderness.

Atceries, ka  senā tempļa apkārtne ir stindzinoši auksta, Run energy tiks vienā mirklī nosūkta, tā pat kā Special Attack bar. Arī visi tavi prasmju līmeņi palēnām samazināsies un tu zaudēsi 10-20 Lifepoints ik pa dažām sekundēm. Šis efekts darbojas vienīgi virspusē, pašā God Wars Dungeon nekas tāds nenotiek.

Ja esi nolēmis iet tālāk, uzmanies no lvl 132-136 Ice wolves, jo tie spēj izdarīt vērā ņemamu damage.

Sabrukušā tempļa vidū atradīsies caurums, kas ved lejā uz cīņas vietu. Lai tur nokāptu, tev būs nepieciešama Rope. Ja to pieliksi, tā tur paliks arī nakamajās reizēs, kad viesosies GWD.

Ieeja

The Dying knightPirms rāpies iekšā, lai apmierinātu savu zinātkāri, aprunājies ar turpat blakus sakņupušo Dying knight. Viņš tev iedos pierakstus un lūgs tos neatvērtus nodot Sir Tiffy Cashien, kurš sēž Faladoras parkā uz soliņa. Tu vari nokāpt God Wars Dungeon arī neaiznesot piezīmes. Pat ja tu izlasīsi mirstošā bruņinieka papīrus, Sir Tiffy vienalga tos pieņems.

Kad Temple Knights izdzirdēja baumas par sagrauto templi, viņi uzreiz baidījās no kāda sena ļaunuma atgriešanās, tādēļ aizsūtīja uz turieni izlūkos grupu savu labāko kareivju. Bruņinieks, kas mirstot atspiedies pret ēkas sienu, ir vienīgā šīs ekspedīcijas liecība.

 

Iekšā God Wars Dungeon

God Wars Dungeon

Pati iespaidīgākā God Wars Dungeon daļa ir pati kauja. Kamēr centīsies pārvietoties pa milzīgo telpu, lai nenomirtu, tu redzēsi dučiem kareivju izpildām pavēles, kas tiem tika uzdotas gadsimtiem atpakaļ. Notika tā, ka Armadyl, Bandos un Saradomin sūtīja savus leģionus cīņa ar Zamoraka spēkiem, bet God Wars - dievu kara - nosaukums tika dots, atspoguļojot dievu neuzticību vienam pret otru, kas noveda pie cīņas starp šķietamiem sabiedrotajiem.

*Uzmanību* - Kamēr atradīsies GWD, tev uzbruks visi turienes briesmoņi, ja vien nenēsāsi kādu viņu pārstāvētā dieva priekšmetu. Piemēram, ja vēlies, lai tev neuzbruktu Zamorak kareivji, uzvelc Zamorak Cape no Mage Arena mini-spēles. Ja vari atļauties, vislabākā izvēle ir jebkāds bruņu gabals no Torva, Virtus vai Pernix setiem, jo neviens no GWD iemītniekiem neuzbruks to valkātājam.

 

Galvenā centrālā alas daļa ir vieta, kur noris vislielākā karošana, kamēr katra no dievībām, kas ir iekļauta kaujā, ir izveidojusi savu nometni gar malām. Ja vēlies sevis izvēlētajam dievam palīdzēt, tu varētu apsvērt domu ielauzties šajos nocietinājumos, lai nogalinātu atbilstošā dieva ģenerāli.

GWD karte

Spēles loga augšējā labjā stūrī ievērosi skaitīkli (Kilcount jeb KC), kas norāda, cik daudz katra dieva sekotājus esi nokāvis. Lai piekļūtu kāda dieva bāzei, tev vajadzēs nogalināt vismaz 40 no viņa sekotājiem.

 

Kambari

Katram dievam ir viens ģenerālis un trīs miesassargi, viņi visi atrodas lielajos kambaros, kurus redzi kartēs. Šajās zālēs atrodas Prayer altāri, taču tos ir iespējams izmantot tikai reizi 10 minūtēs. Ja tu valkā kādu priekšmetu, kas attēlo dievu, kura ģenerāļa kambarī tu atrodies, altāris dos +1 Prayer punktu par katru no šiem priekšmetiem. No ģenerāļu istabām vari izkļūt tikai teleportējoties arā no tā vai arī izmantot altāra 'Teleport' funkciju. Tā tevi nogādās GWD centrālajā telpā. Ja vienādi vai otrādi pametīsi kambari, tavs Killcount pazudīs.

Ģenerālis un viņa miesassargi var nomest daļas no leģendārā Godsword, kā arī senu cīņas ekipējumu, bet tikai ģenerāļi pēc nāves var atstāt Gosword hilts.

 

Lai ieetu kādā no četrām nometnēm, vajadzēs noteiktas prasmes un priekšmetus:

(uzklikšķinot uz katras apmetnes nosaukuma, atvērsies pamācība, kā sist tajā mītošo ģenerāli un viņa trīs padotos)

Zamorak's Fortress - 70 Hitpoints būs nepieciešami, lai šķērsotu ledaino upi. Ievēro, ka tiklīdz nonāksi Zamorak's Fortress, tavi Prayer punkti tiks nosūkti līdz 0.

Saradomin's Encampment - 70 Agility un divas Ropes (tikai pirmajai reizei, pēc tam tās tur paliks uz visiem laikiem)

Bandos's Stronghold - 70 Strenght un Hammer.

Armadyl's Eyrie - 70 Ranged, Mithril grapple un Crossbow, kas spēj izšaut Mithril grapple

 

Kareivji

Imp (Level7)   

Goblin (Level 12-17)

 
Imp God Wars laikā pat zemāko kareivju spēki tika viņa dieva uzlaboti, un Imps nebija izņēmums. Šie mazie ļaunuma iemiesojumi parasti tika lielā pulkā sūtīti virsū ienaidniekam vai izmantoti kā meistarīgi zagļi, taču tagad viņu ir tik maz, ka viņi būs tavi vājākie pretinieki. Goblin God Wars laikos goblini bija skaitliski vislielākā rase un sastādija lielāko daļu armijas. Ņemot vērā pārējo GWD, viņi ir viegli uzveicami, taču tu būsi pārāk aizņemts cīnoties ar visu pārējo, lai to ievērotu.

Icefiend (Level 17)  

Hobgoblin (Level 47)

 
Icefiend Icefiends varētu būt bijuši Waterfiends, taču ilgais ieslodzījums salā viņus pārvērtis par Icefiends. Tagad viņi ir kā neganta ūdens lauskas, kas ar Zamoraka burvestībām sūtītas cīņā. Hobgoblin Hobgoblini ir kā krustojums starp goblinu un orku, taču viņiem iztrūkst goblinu sīkstums un orku brutālais spēks. Viņi to kompensē ar būšanu skaitliskā paŗākumā, gandrīz tikpat daudz kā goblini.

Pyrefiend (Level 43)

  Ogre (Level 58 )  
Pyrefiend Pyrefiends ir tīras liesmas un ienaida radījumi, un, lai arī mazi, viņi ir gana bīstami. Tev vajadzēs 30 Slayer, lai nogalinātu Pyrefiends. Ogre Ogres ir vieni no Bandos mīļākajiem radījumiem, jo tie viņam pilnībā pakļaujas un ir pietiekami truli, lai sekotu jebkādai pavēlei. God Wars Dungeon Ogres ir massīvi kaujinieki ar vāju aizsardzību.

Jogre (Level 58 )

 

Aviansie (Level 69-148 )

 
Jogre Pat God Wars laikā pastāvēja džungļi, kur Jogres vairoties, un Bandos izmantoja viņu dabisko agresiju, lai papildinātu savus pulkus. Jogres ir bīstami pretinieki un vēl kareivīgāki par Ogres. Aviansie Aviansies bija Armadyl dārgākie bērni, un runā, ka tad, ka viņi tika iznīcināti, Armadyl raudāja un pameta RuneScape. Protams, ne visi tika nokauti, daži gluži vienkārši sasala un tagad turpina cīnīties sava dieva vārdā. Tu vari uzbrukt Aviansie tikai ar Ranged vai Magic.

Vampire (Level 77)   Bloodveld (Level 81)  
 Vampire Vampīri ir bijuši Zamoraka sabiedrotie jau kopš God Wars sākuma, un pat primitīvās versijas, kas pārstāvētas GWD, ir spējīgi karotāji ar ievērojamu asinskāri. Esi priecīgs, ka tur lejā nav neviena Wyrewatch pārstāvja!  Bloodveld Bloodvelds ir piepūtušies radījumi ar garu un vingru mēli, ar kuras palīdzību tie izsūc sava upura asinis. Viņi ir izturīgas būtnes un tev vajadzēs 50 Slayer, lai ar tiem sekmīgi cīnītos.

Werewolf (Level 93)   Ork (Level 107)  
 Werewolf Savos patiesajos apveidos Werewolves ir neticami stipri radījumi, apveltīti ar vienkāršu vēlmi nogalināt. Kaujas laukos šī kaislība tiek nemitīgi apmierināta.  Ork Bandos pulku visuzticamākā daļa ir orki. Viņi ir masīvi zvēri ar asiņu apmātu lojalitāti pret savu kara dievu: perfekts kareivis karam, kas var arī nebeigties.

Saradomin Priest (Level 113)   Spiritual Mage (Level 120-122)  
 Saradomin Priest God Wars laikā priesteri nedrīkstēja atļauties būt miermīlīgi un vāji, pretēji saviem mīkstākajiem pēctečiem Lumbridžā un Varrokā. Šie uzticīgie vīri devās kaujā ar apziņu, ka Saradomins dāvās viņiem spēku, lai gūtu virsroku.  Spiritual Mage Pat pēc nāves varenākie karavīri dieva armijā turpina kalpot. Spiritual Mages ir spējīgi karotāji un reti kad ir vieni. Tev vajadzēs 83 Slayer, lai varētu viņiem vispaŗ iesist.

Spiritual Ranger (Level 122)   Spiritual Warrior (Level 125)  
 Spiritual Ranger Dievu spēki lielā mērā sastāvv no rēgainiem cīnītājiem - tiem, kuri atdevuši savas dzīvības kaujas laukā un turpina to darīt tūkstošiem gadu vēlāk. Strēlnieki šajās armijās ir izcili trāpīgi un nevajadzētu tos novērtēt par zemu. Lai viņus pieveiktu, nepieciešams 63 Slayer.  Spiritual Warrior Spiritual Wariors ir spēcīgākie no daudzajiem gariem, kas karo zem ledus. Viņu asmeņi ir rūdīti ticībā, ko viņi velta savam mērķim. Vajadzīgs 68 Slayer, lai nogalinātu Spiritual Warriors.

Hellhound (Level 127)   Ice Wolf (Level 132)  
 Hellhound Šie briesmīgie nezvēri dzenā savu upuri pāri visam RuneScape bez apstāšanās atpūsties. Viņi ir vispārākie mednieki un Zamoraka pulki bieži ierodas ar šo dēmonisko suņu rejām pa priekšu.  Ice Wolf Ledainie kalnu ceļi virs God Wars Dugeon pieder ledus vilkiem - pat troļļi cenšas no tiem izvairīties. Viņi ir neganti, izsalkuma vadīti zvēri.

Gorak (Level 149)  
 Gorak Goraki nāk pilnīgi no citas dimensijas kā tā, kurā atrodas RuneScape, bet robeža starp šīm divām pasaulēm labākajā gadījumā ir vāja. God Wars laikā daudzas no šīm būtnem atrada ceļu uz RuneScape, lai kalpotu jebkuram dievam, kurš tiem parādītu kauju. Viņi sevišķi bīstami, jo neviens Prayer nepasargās no viņu uzbrukumiem un viņi nosūks tavus prasmju līmeņus ar apstulbinošu ātrumu. 

Laboja Susuris, labots 7x