Garums: Garš
Sarežģītība: Vidēja
Prasības: Land of the Goblins, 46 Agility, 46 Strenght, 46 Thieving, jābūt gatavm uzveikt 125. līmeņa pretinieku vairākas reizes
Apbalvojums: 3 Quest points, 20'000 Agility exp, 20'000 Strenght exp, 20'000 Thieving exp, Zanik's Crossbow, iespēja atgriezties Bandos's throne room un izmantot tur esošo Agility course
Nepieciešamie priekšmeti: Gaismas avots, piemēram, Lit candle, ieteicams Bullseye latern, ieteicamas Ardougne teleport runes
1. Lai sāktu kvestu, runā ar Captain Undak, kurš atrodas Dorgesh-Kaan pilsētas pirmajā stāvā, austrumos no bankas. Viņš pavēstīs, ka daļa no pilsētas bērniem izrāda saindēšanās pazīmes un viņam ir aizdomas, ka H.A.M. organizācija tur varētu būt pielikusi savu roku.
2. Dodies augšup pa netālu esošajām kāpnēm un ieej pilsētas bērnu namā, tur runā ar aukli Mernik.
Viņa liks tev aprunāties ar savu palīdzi Torzek, kas atrodas ēkas ārpusē pie durvīm kopā ar apslimušajiem bērniem.
3. Runā ar Torzek, izvēlies "Calm down" iespēju un tad pajautā, ko bērni ir ēduši. Izrādīsies, ka ēdiens, ko bērni ēduši, pirkts no goblinu tirgoņiem tirgus laukumā.
4. Undak iesacīs pajautāt bērniem, ko viņi ēduši, lai noskaidrotu, kuri divi ēdieni bija saindēti. Izprašņā ārā esošos (slimos) goblinēnus, lai atrastu divu veidu ēdienus, no kuriem vismaz vienu lietojuši viņi katrs. Visi iespējamie ēdieni ir: Wall beast fingers, Crispy frog legs, Frogspawn gumbo, Green gloop soup (tas pats, kas Cave slime soup), Frogburger un Bat shish.
5. Ja esi pārliecināts, ka zini pareizos ēdienus, pasaki to Torzek. Tagad dodies uz Dorgesh-Kaan tirgu un runā ar attiecīgo ēdienu pārdevējiem, lai noskaidrotu, no kura cilvēku tirgoņa viņi ir pirkuši sastāvdaļas. Tas, kuru pieminēs abi, arī būs īstais vaininieks.
6. Kopsaucējs ir tirgonis vārdā Walton, tāpēc dodies pie viņa un uzrādi viņu Captain Undak (par nevainīgas personas apsūdzēšanu tev nāksies kompensācijā samaksāt 5000 Gp, tāpēc nekļūdies).
7. Walton pretosies, tāpēc izvēlies iespēju "Attack him", sāksies kauja, Walton ir lvl 50. Kad būsi viņu ievainojis, viņš ieslēgs Protection Prayer, bet pēkšņi sadursmes vietā uzradīsies Zanik un šaus viņam ar savu Crossbow, liekot uzlikt Protect from Missiles, lai tu vari H.A.M. aģentu pieveikt ar Melee vai Magic.
8. Kad tas ir paveikts, runā ar Zanik, un viņa pastāstīs, kur bijusi visu šo laiku. Tu varēsi pats izdzīvot viņas stāstu, jo Zanik pāries tavā kontrolē.
9. Netalu no lielās Ourg statujas ar bļodu rokās atrodas Goblin statue. Uzrāpies uz tās un turpini ceļu uz Ourg statujas virsotni. Tur tu palūkosies bļodā un vērosi cutscene.
10. Pēc cutscene turpini doties uz ziemeļiem, līdz nonāc uz terases, uz kuras mētājas Crossbow. Pacel to un izmanto "Grapple" iespēju uz Ourg statujas šķēpa ziemeļos no monumentālā akmens troņa.
11. Kad esi nokļuvis uz troņa, pacel tur guļošo Pendant. Zanik tu uzvilks un nolēks lejā. Ar savādo Pendant kaklā, visas akmens statujas tev klanīsies, nostājies milzīgā, bļodu turošā akmens veidojuma priekšā un tas goddevīgi nolieksies, paverot tavam skatam savas bļodas saturu. Ieskaties vēlreiz iekšā, ar Zanikas acīm redzēsi pats savu cīņu ar Walton.
12. Zanik teiks, ka viņa nolēma doties tev palīgā, tāpēc tev ar viņu tagad jādodas uz portālu kambara rietumos; daudzās statujas griezīs tev ceļu. Kad iziesi cauri portālam, atkal iegūsi varu pār savu personāžu.
13. Tagad jūs ar Zaniku dosities uz Council room, kur tevi atkal sagaida cutscene, kurā Zanik kategoriski pieprasīs gūstekņa Walton nāvi, kamēr Konsils pret to iebildīs. Pēc tam būsi aculiecinieks tam, ka Zanik pret Dorgesh-Kaan likumiem pašrocīgi nonāvē H.A.M. aģentu un aizbēg.
14. Apspriedies ar turpat līdzās esošo Captain Undak, viņš tev ieteiks doties meklēt Zanik alās dienvidos no pilsētas un mudināt viņu atgriezties labprātīgi, lai stātos tiesas priekšā.
Zanik kartē atzīmēta ar zaļu.
15. Kad atrodi Zanik, izmantojot čata funkcijas, izvēlies "Sit down next to her", pēc tam "Say nothing". Tad varēsi ar Zanik runāt, un viņa piekritīs doties atpakaļ uz pilsētu.
16. Kad nonāksit Council room, sāksies kārtējā cutscene, kuras laikā Zanik kā sods tiks piespriesta trimda. Atvadies no Zanik, pēc tam runā ar Captain Undak. Viņš tev uzdos nākamo uzdevumu: iefiltrēties H.A.M. kopienā, lai uzzinātu viņu tālākos nodomus.
17. Lai to izdarītu, viņš tev iedos H.A.M. robes set, pēcāk dodies uz H.A.M. Hideout netālu no Lumbridge (ja esi ticis līdz šim goblinu kvestam, es nedomāju, ka tev jāatgādina, kur tieši tā atrodas). Kad esi paslēptuvē, runā ar Johanhus Ulsbrecht (lielākais dūzis tajā peļu caurumā, tev jau vajadzētu viņu pazīt), viņš izklāstīs to, ka Sigmund sācis radikālāku darbības virzienu un kopā ar domubiedru grupiņu ierīkojis jaunu bāzi vējdzirnavās uz ziemeļiem no Ardougne, parole iekļūšanai ir "Arrav".
Piezīme: Vieta, uz kuru tu dodies, ir nodrošināta ar maģiskiem simboliem, kas nepieļauj iespējamu teleportāciju, bet tev nāksies vairākas reizes (aptuveni piecas) cīnīties pretinieku, kas spēj atjaunot savu dzīvību un uzbrūk gan ar Ranged, gan ar Melee uzbrukumiem, tāpēc izlem, ko ņemsi līdzi un ko nē. Neaizmirsti, ka tev būs nepieciešamas septiņas brīvas Inventory vietas, kur likt savu H.A.M. tērpu, jo dzirnavnieks negribēs, lai tu ar to mugurā atrodies viņa īpašuma.
18. Tad nu notiec tajās dzirnavās, runā ar dzirnavnieku Milton (pirms viņš tevi ielaidīs, tev jānovelk visas H.A.M. seta daļas, tam būs nepieciešama brīva Inventory space) un pasaki paroli, viņš atbīdīs šādas tādas kastes, atklājot ieeju paslēptuvē. Nokāp lejā, redzēsi Sigmund un citus organizācijas biedrus.
19. Telpas austrumos būs durvis, izej caur tām un dodies pie sarga tālākajā galā. Viņš sargā pieeju sagūstītam goblinam cietuma cellē. Runā ar viņu, kamēr uzzini, kas šodien par dienu, tad apskaties sarakstu netālu pie sienas un saproti, kuram no iepriekš redzētajiem H.A.M. biedriem šodien iekritusi dežūra. Pēc tam ej un apzdodz konkrēto cilvēku, lai iegūtu vēstuli, ko uzrādīt cietuma sargam. Nerunā ar Sigmund, ja nevēlies tikt izmests ārā.
20. Aizej atpakaļ uz otro telpu, ievēro garenu telpu ar izlietni, kas atgādina virtuvi. Paej garām sargam, ar kuru tev vēl nebija nekāda kontakta, un ieej iekšā. Austrumu sienā ir caurums, izspraucies tam cauri. Nonāksi telpā ar galdu, uz kura mētājas kartes un papīri. Istabai ir divas durvis, kuras atslēgsies, ja atvērsi tās no iekšpuses. Atver abas durvis, tagad varēsi nonākt šajā telpā arī no ārpuses.
21.Atgriezies pie cietuma sarga, iedod savu vēstuli, un, ja būsi apzadzis īsto personu, tu tapsi ielaists nelielā telpā. Pacel uz grīdas guļošo atslēgu, tad atslēdz kameru un runā ar gūstekni, kam galvā uzvilkts maiss. Izrādīsies, ka tas ir Grubfoot no Goblin Village. Saki, ka esi atnācis viņu atbrīvot un pavēli sekot.
21. Nostājies netālu no durvīm, kas ved ārā no cietuma telpas un garām sargam. Pasaki Grubfoot, ka nodarbināsi sargu, lai viņš varētu ieet tuvējā istabā nepamanīts. Grubfoot paliks iekšienē, pašam tev jāiziet ārā un jānostājas ziemeļos no sarga tā, lai, kad sāksi ar viņu runāt, uzraugs pagrieztos ar muguru pret vaktējamajām durvīm.
22. Runā ar Guard. Grubfoot pa to laiku izies ārā un nepamanīts ieies telpā, kuras durvis tu iepriekš no iekšas atslēdzi. Ja tu izgāzīsies, tiksi padzīts no H.A.M. slēpņa un nogādāts tuvējā labības laukā. Tad nāksies kājot atpakaļ pie Grubfoot, kurš tiks novietots atpakaļ kamerā.
23. Kad esi veiksmīgi ticis garām pirmajam sargam, palici vēl aizšmaukt no otrā acīm. Liec Grubfoot nostāties gatavībā pie rietumu (Western) durvīm, bet pats izlien ārā pa jau zināmo caurumu. Procesa laikā cietīs daži šķīvji un atsteigsies aizdomīgais sargs. Patērzē ar viņu, lai dotu Grubfoot laiku pārvākties uz gulēšanas apartamentiem.
24. Saki, lai Grubfoot tev seko, un izej no istabas ar gultām pa tām durvīm, kas ved ejā ar kastēm apkārt. No tevis neatkarīgu apstākļu dēļ iedarbosies trauksmes sistēma un viens no sargiem dosies pie jums. Grubfoot nez kādā brīnumainā veidā izsauks uz viņu burbestību un jums abiem tiks dots laiks, lai nonāktu pie durvīm un izietu uz koka terases.
25. Ieraudzīsi diezgan savdabīgu ainu: goblinus pulkus slaktējot H.A.M. biedrus asinskāres pārņemtas Zanik vadībā.
26. It kā tev netūktu problēmu, uzradīsies Sigmund, lai sāktu cīņu ar tevi. Cīnies, bet Zanik atkal nāks tev talkā. Uzvarot Sigmund, pacelsies likumsakarīgs jautājums: pāršķelt viņam rīkli kā cūkai vai tomēr atstāt dzīvajos? Neatkarīgi no tava viedokļa, Zanik ņems iniciatīvu savās rokās un izpildīs nepateicīgo kaušanas darbu sadistiskā priekā ar milzīgo tuteni kā atriebību par savu gūstu.
27. Runājot ar Zanik atklāsi, ka viņai šorīt gadījies izkāpt ar kreiso kāju no gultas, jo par nākamo upuri viņa plāno padarīt tevi! Pretojies šai neveselīgajai iedomai, cīnoties ar viņu. Zanik ir lvl 75 un izmanto gan Melee, gan Ranged uzbrukumus. Kad būsi šķietami viņu uzveicis, Zanik tev atklās, ka spēj atjaunot savu dzīvību, tāpēc nāksies viņu uzveikt vairākas reizes, katrā sarunā pēc uzvaras iedrošinot viņu cīņai pret spēku, kas kontrolē viņas apziņu.
28. Kad būsi viņu novājinājis četras piecas reizes, liec Zanik noņemt Pendant, kas rotā viņas kaklu. Paklausot tavam ieteikumam, goblinu meitene to noraus un nolidinās lejpus koka balkona, kur kāds manīgs Goblin High Priest to pacels, apveltot sevi ar vareno Bandos doto spēku. Mazliet padraudējis, viņš izraisīs zemestrīci un, izmantojot savu ūber goblinu dievu maģiju, aizteleportēsies prom.
29. Nu būs laiks arī tev ar Zanik ņemt kājas pār pleciem. Laimīgā kārtā, viņai būs lieka Tele orb, kuru izmantojot, jūs kopīgi nozudīsiet no izpostītās Sigmunda radikāļu mītnes.
30. Pateicoties tam, ka Tele orbs nav paredzētas kopīgai lietošanai, jūs nonāksiet kādā nelielā alā zem Lumbridge purva, visticamāk, netālu no Dorgesh-Kaan. Ja tev nebūs pie rokas apgaismes līdzekļa, Zanik tev tādu iedos. Kopīgi dodieties ārā no alas, bet pēkšņi notiks vēl viens akmeņu nogruvums un tu tiksi atšķirts no Zanik. Cauri nogruvumam pabļauj, vai viņai viss labi. Izrādīsies, ka cietusi viņa nav, taču atrodas uz šauras klinšu terases virs piķa melna bezdibeņa.
31. Izvēlies "Clear path" iespēju un sāc atrakt sev ceļu, lai dotos palīgā. Ticis cauri, runā ar Zanik zem sevis. Saki, ka viņa varētu izmantot savu Crossbow un Grapple, lai pieķertos pie mazā izcilnīša klintī tavā aizas krastā. Viņa izšaus, taču tumsā un stresā laikam tēmēšana īsti nevedās, tāpēc viņa neķers mērķi. Tev vajadzēs ar mutisku instrukciju palīdzību koriģēt vietu, uz kuru viņa šauj. Liekot mērķēt vairāk uz kreiso vai labo pusi, tev vajadzētu spēt panākt, ka viņa trāpa īstajā vietā.
32. Kad Zanik ir laimīgi uztraususies kājās, dodieties cauri alas izejai, tad nonāksiet netālu no Tears of Guthix. Runā ar Juna, viņa pavēstīs par Zanikas likteni. Pēc tam abi ar kājām dodieties uz Dorgesh-Kaan. Ja teleportēsies, nāksies atgriezties pakaļ Zanik.
33. Kad esat nonākuši goblinu pilsētā, dodies Dorgesh-Kaan centrā un runā ar Captain Undak blakus savādam, zemē ietriektam obeliskam, uz kura deg zilganas rakstu zīmes. Lai uzzinātu, kas iekalts uz obeliska, dodies atkal uz Council room.
34. Pēc cutscene piesakies pie Goblin scribe Council zālē, kurš vēlēsies uzmeistarot laika kapsulu, kas varētu saturēt ziņas par nepakļāvīgo Dorgeshuun cilti vēl ilgi pēc tam, kad visi citi pierādījumi par viņu kādreizējo eksistenci būs iznīcināti, kā draudēja Bandos savā ultimātā.
35. Dodies pilsētas vidū pie obeliska, tad nogriezies ejā austrumos un paej strēķīti uz ziemeļiem, tad arī ieraudzīsi Tegdak - arheologu, kurš tev iedos kasti ar pilsētas nozīmīgākajām relikvijām.
36. Atgriezies pie Goblin scribe, viņs liks tev kapsulu nogādāt Mistagam raktuvēs (iepļaukā sevi, ja vēl nezini, kur atrodas Mistag. Viņš ir galvenais goblinu tēls The Lost Tribe kvestā), lai viņš to apraktu kaut kur dziļi zemē, kur to neskars Bandos dusmas.
37. Pēc tam dodies pie zinātnieka Oldak pilsētas ziemeļrietumos, pirmajā stāvā. Viņam vajadzēs detaļas no pilsētas elektrības stacijas. Uzkāp otrajā stāvā un ej dienvidiem, cik vien tālu vari. Tad uzkāp augšā pa trepēm un nonāksi Dorgesh-Kaan alās. Paejies strēķīti uz austrumiem un ieraudzīsi staciju. Nokāp pa kāpnēm tai blakus un runā ar goblinu Turgall.Palūdz viņam Focusing chamber un Energy projectors.
38. Dodies pie Oldak vietā, kur arestējāt Walton, tur būs izveidojies portāls. Runā ar Oldak, viņš pieņems detaļas un izmantos tās, lai padarītu Zanikas Crossbow Special attack stiprāku, lai tas neļautu Bandos avatar atjaunot savu dzīvību.
39. Oldak tev pasniegs Zanik's crossbow, iedod to atpakaļ Zanikai. Viņa lūgs tev apraudzī bērnu nama bērnus. Atgriezies bērnu namā un runā ar Mernik. Viņa lūgs tevi mēģināt pierunāt blakus mājā mītošo rūķu vēstnieku Ambassador Alvijar vajadzības gadījumā atļaut goblinu bērniem patverties Keldagrimā kā bēgļiem. Viņš kategoriski atteiksies to darīt.
40. Paziņo to Mernik un tad gatavojies lielajai cīņai.
Piezīme: Tev vajadzēs divas reizes uzveikt lvl 125 pretinieku, kurš uzbruks ar Melee un Mafic uzbrukumiem. Pirmajā cīņas daļā viņš pusi savu uzbrukumu veltīs Zanik, bet ir ieteicams paņemt līdzi kādu Familiar, jo tad viņš uzbruks arī tam, neuzbrūkot tev. Lai gan viņš nav pārlieku stiprs pretinieks, laba stratēģija ir nostāties pāris soļus prom no viņa, ieslēgt Protect from Magic un tad lietot Ranged/Magic uzbrukumus.
41. Kad esi paņēmis visu nepieciešamo, atgriezies pie Zanik un piekrīti doties cīņā. Jūs abi teleportēsities uz Bandos's throne room. Tur sastapsiet iespaidīgo Bandos avatar un cīņa sāksies.
Kad būsiet pirmo reizi viņu uzveikuši, liec Zanik izmantot viņas Special attack. Kā par nelaimi, Bandos avatar sadragās Crossbow, atsitot tevis sagādātās detaļas no tā. Atdzīvosies Ogre statue un sāks uzbrukt.
42. Pacel pirmo Crossbow daļu. Atdzīvosies Goblin statue un tev to nāksies uzveikt, lai paceltu otro detaļu. Pēc otrās detaļas pacelšanas atkal atdzīvosies statuja, kur vajadzēs pievārēt, lai pacelto beidzamo daļu. Pie reizes paņem arī netālu esošās Bone bolts un uzvelc tās.
43. Use Crossbow dalās vienu uz otras, lai izveidotu Zanik's crossbow. Tajā mirklī Bandos avatar notrieks Zanik pie zemes un viņa paliks nekustīgi guļam.
44. Vēlreiz uzveic bosu. Pēc tam caur čata logu tev tiks dota iespēja izmantot uz viņu Crossbow Special attack. Dari to un pretinieks mirs.
45. Pieej pie gulošās Zanik un izvēlies Apsēsties viņai blakus un neko neteikt, tad viņa atgūsies un iznīcinās Pendant.
Pēc tam sāksies cutscene un kvests būs pabeigts!
Pēc kvesta parunā ar Oldak un viņš piedāvās taisīt Tele orbs, kas tevi aizvedīs atpakaļ uz Bandos's throne room. Tu vari arī tur nokļūt, lietojot Fairy ring uz Yu'biusk (kods BLQ) un pārmekējot kasti/zārku, kurā Zanik iekrita Land of the Goblins kvesta beigās. Statujas Bandos's throne room var tikt atdzīvinātas cīņai un var gadīies, ka tās nomet Granite mace.
Pēc kvesta varēsi satikt Zanik dažādās RuneScape vietās, kur viņa meklēs piedzīvojumus, piemēram, Wizards' Tower un Oo'glog
Lai izmainītu statuju, kas Dorgesh-Kaan centrā attēlo tevi un Zanik, runā ar Ur-vass.
Paldies Burvis99 un Skarlis2 par pāris viņu bildēm.
Laboja , labots 4x
-1 #120.03.2009. 19:17
10/10 labi pastrādāts
+4 #220.03.2009. 19:18
Novērtēšanai ir domātas tās fakening zvaigznītes raksta apakšā, nevis komentāri.
+1 #320.03.2009. 19:22
Paldies par pamacību, taisni shodien gribeju vinju iet.
+1 #420.03.2009. 19:47
Ātri un labi ;P
0 #520.03.2009. 19:55
agility course gan sucks :S
+1 #620.03.2009. 20:15
Jauki, man jau likas ka burvis bus taisijis Bet nu neko 10/10.
+1 #721.03.2009. 12:19
Lieliski uzrakstīts, daudz palīdzēja :4:
+1 #821.03.2009. 13:40
Tāpēc, ka tā bilde ir clickable, uzspiediet un iegūsiet lielo bildi. Man bija žēl likt bildi garumā, aizņemtu daudz vietas.
Daudzas bildes ved tālāk uz lielākiem attēliem, iesaku paŗbaudīt.
+1 #921.03.2009. 15:07
Nē, pēc tam var sist statujas, pamācības apakšā rakstīts.