Sarežģītība: Vidēja
Kvesta garums: Garš (var aizņemt stundu)
Kvesta prasības:
- 25
- 40
- 40
- Jābūt gatavam cīnīties pret 69. līmeņa pretinieku.
Nepieciešamās mantas:
- Beer
- Raw Shark
- Potato
- Onion
- Cabbage
- 5,250 Coins
Kvesta atalgojums:
- 3 QP
- 2,8k Agility, Attack, Defence, Thieving, Crafting, Woodcutting, Fishing, Fletching, Constitution, Strength XP
- Pieeja Rellekka pilsētas veikaliem un citiem bonusiem
- Vari uzvilkt Fremennik ķiveres
Ieteicams:
- Pieeja pie "Seer's Village" un "Fremennik Province" lodestone.
- Pietiekami augsti combat līmeņi, lai varētu pievarēt 69. līmeņa pretinieku.
- Ring of Recoil priekš zemāka līmeņa spēlētājiem.
1. Lai sāktu kvestu, Tev ir jārunā ar Brundt the Chieftain, kurš atrodas Rellekkas garajā zālē. Sāc savu sarunu ar to, ka Tu gribi iekļūt Fremenniku klanā. Brundt teiks, ka Tev vajag iegūt balsis, kuras var dot tikai Fremennikas ciema vecākie. Tev vajadzēs iegūt 7 no 12 balsīm, lai iekļūtu klanā.
Visus šos uzdevumus vari pildīt jebkādā secībā!
Pilsētas karte, kurā atzīmēti personāži, ar kuriem būs jākontaktējas kvesta laikā.
Manni the Reveller uzdevums
1. Parunā ar Manni the Reveller un viņš Tevi izaicinās uz kārtīgu dzerstiņu. Paņem no galda mucu un dzer ārā kā īsts vīrs. Kad būsi izdzēris mucu, Tu zaudēsi šo izaicinājumu un tad Tev būs jādomā, kā lai uzvar Manni.
2. Dodies uz Seer's Village bāru un parunā ar Poison salesman. Viņš Tev pārdos nealkaholisko alu, ar kuru Tev būs iespēja uzvarēt dueli. Nopērc to par 250 gp un dodies atpakaļ uz Rellekku, bet ar kājām, jo ejot uz Relleku, pāri tiltam no Seer's Village uz Fremennik's Province, satiksi Council workman, kurš būs visu dienu nostrādājis un ar kāru aci neatteiksies no viena aliņa. Iedod viņam to aliņu un viņš Tev pretī iedos Cherry bomb.
3. Kad esi atpakaļ pilsētā, dodies uz austrumu pusi no garās zāles un atrodi trubu. Aizdedzini Council workmen doto Cherry bomb. Tas pārvērtīsies par Strange object un lieto to uz trubas.
4. Dodies iekšā garajā zālē un paņem vēlvienu alus mucu no galda. Tagad lieto savu nealkoholisko alu uz iegūtās mucas no galda un vajadzētu notikt lielam blīkšķim, no Tavas uzstādītās bumbas pie trubas. Blīkšķis novērsīs visu uzmanību un varēsi mierīgi pārliet alu, lai vari uzvarēt Manni duelī. Parunā vēlreiz ar viņu, viņš Tevi izaicinās atkal uz dzerstiņu, bet šoreiz Tu vinnēsi! Balss ir Tava, dodies pildīt nākamo uzdevumu.
Swensen the Navigator uzdevums
1. Ej un parunā ar Swensen un viņš Tev dos izaicinājumu - iziet labirintu, kuru viņš pats esot veidojis. Piekrīti izaicinājumam un dodies lejā pa kāpnēm.
2. Kad būsi nogājis lejā, nonāksi pagrabā ar četriem portāliem, kur katrs ir novietots uz savu debespusi. Tev ir jāiet šajos portālos tādā secībā, kā iet SWENSEN vārds, jeb:
- South (Dienvidi)
- West (Rietumi)
- East (Austrumi)
- North (Ziemeļi)
- South (Dienvidi)
- East (Austrumi)
- North (Ziemeļi)
Ja būsi visu izdarījis pareizi, Tev vajadzētu nonākt pēdējā pagrabstāvā pie kāpnēm. Rāpies augšā pa kāpnēm, parunā vēlreiz ar Swensen un būsi izpildījis viņa izaicinājumu un saņemsi balsi no viņa.
Sigli the Huntsman uzdevums
1. Ej un parunā ar Sigli, viņš atrodas pie pilsētas ieejas. Viņš Tev teiks, ka Tev vajag pierādīt savas mednieka spējas, lai Tu dabūt balsi no viņa. Piekrīti tam un viņš Tev iedos Hunters' Talisman, ar ko varēsi medīt neredzamu spoku, Draugen (69. līmeņa monstrs), kurš ir Fremenniku klana mīts.
2. Paņem savu apbruņojumu un sāc savu lielo spoku medīšanu. Lai meklētu Draugen, Tev vajag izmantot opciju "Locate" uz Hunters' Talisman. Talismans norādīs debespusi, uz kuru jāiet, lai atrastu spoku. Seko talismana norādēm līdz atrodi Draugen.
3. Kad atradīsi mītisko spoku tas automātiski Tev uzbruks, tāpēc esi gatavs cīņai. Draugen vislabāk ir sist ar melee. Kad esi nositis, spoka dvēsele tiks iesūkta talismanā un Tev būs jāiet atpakaļ pie Sigli. Kad esi pie viņa atpakaļ, nodod talismanu ar spoka dvēseli un viņš Tev dos savu balsi.
Olaf the Bard uzdevums
1. Parunā ar Olaf un viņš Tev teiks, ka Tev ir jāpierāda savs muzikālais talants. Lai to izdarītu, viņš Tev pateiks, ka uz austrumiem no pilsētas ir muzikāls koks, no kura var izveidot lielisku mūzikas instrumentu. Pie reizes viņš pieminēs to, ka vēl uz austrumiem, no koka, dzīvo trollis, kuram pieder zelta aitas un no viņa var dabūt zelta dziju, kas būtu ideāla priekš muzikālā instrumenta. Bet, tas nav viss, Tev vēl vajadzēs doties uz ezeru, lai nosvētītu savu muzikālo instrumentu. Kad visu būsi izdarījis, varēsi doties uz skatuvi, kura atrodas lielās zāles priekšā.
2. Nu tad tā, pirmais ir koks. Koks atrodas austrumu daļā no pilsētas.
Kad būsi no koka nocirtis mazu gabaliņu, Tev vajadzēs no gabaliņa izgrebt muzikālo instrumentu, Unstrung lyre.
Kad būsi izgrebis to, dodies vēl mazliet uz austrumiem no muzikālā koka, līdz atrodi trolli, Lalli. Parunā ar Lalli un paprasi kaut ko par zelta dziju. Viņš Tevi ātri pātrauks un teiks, ka viņam zelta dzijas kamoliņu nozaga kāds puika no pilsētas.
Dodies atpakaļ uz pilsētu un parunā ar puiku vārdā Askeladden, viņš atrodas pie lielās zāles ieejas durvīm. Viņš Tev stāstīs par to, kā viņš ir apmuļķojis trolli, lai šis iedodot viņam savu Pet Rock. Stāstam ir arī turpinājums, bet sarunas beigās iznākums būs viens - puika iedos Tev troļļa mantu, Pet Rock.
Skrien atpakaļ pie troļļa un centies iesmērēt viņam Pet Rock, bet tomēr viņš neticēs, ka tas ir tas pats Pet Rock, tāpēc Tev nāksies kaut ko citu izgudrot. Parunā vēlreiz ar Lalli un saki, ka izveidosi viņam gardāko zupu, kuru viņš būs ēdis. Lai izveidotu zupu, lieto zupas ingredientus šādā secībā:
- Pet Rock
- Onion
- Potato
- Cabbage
Kad būsi pabeidzis zupu, parunā ar Lalli un ļauj viņam nogaršot savu meistardarbu. Viņam zupa garšos un iedos zelta cirpu. Dodies atpakaļ uz Rellekku, jo Tev vajadzēs šo zelta cirpu lietot uz Spinning Wheel, lai iegūtu Golden wool. Kad esi to visu izdarījis, lieto Golden wool uz Unstrung lyre un no tās kombinācijas vajadzētu izveidoties Lyre.
3. Tagad dodies atpakaļ uz tiltu, kur biji iedevis alu Council workmen. Nepārejot pāri tiltam dodies mazliet uz rietumu pusi, līdz ieraudzīsi ļoti padīvainu altāri uz upes. Uzliec uz altāra savu Raw shark un pēkšņi parādīsies upes gars, Fossegrimen.
Bilde ņemta no runescape.wikia.com
Kad gars parādīsies, automātiski Tava Lyre pārtaps par Enchanted Lyre un tā būs pilnībā pabeigta.
4. Ej atpakaļ uz pilsētu, blakus pie Olaf. Tur ieraudzīsi skatuves apsargu, Long hall bouncer. Parunā ar viņu un viņš Tevi ielaidīs iekšā. Kad esi uz skatuves, lieto opciju "play" uz savas Enchanted Lyre un Tu sniegsi skatītājiem lieliskāko priekšnesumu, kādu viņi ir redzējuši visā Fremennikā. Kad būsi to pabeidzis, dodies pie Olaf un viņš dos savu balsi par Tevi.
Peer the Seer uzdevums
1. Parunā ar Peer un viņš teiks, ka Tev ir kaut kā jāpierāda, ka esi viņa balss vērts un viņš Tev dos testu, puzli. Piekrīti tam! Puzli uzsāc atverot Peer mājas rietumu puses durvis. Mēģinot atvērt tās Tev izleks pirmais izaicinājums, mīkla. Mīklai var būt vairāki atminējumi. Visi iespējamie varianti:
- Fire
- Wind
- Mind
- Tree
- Mage
- Life
- Time
2. Kad mīklu būsi atminējis, dodies iekšā mājā un pa trepēm augšā uz nākamo puzles daļu. Izmeklē istabā visas plauktus, skapjus, lādes un dzīvnieku galvas, un Tev vajadzētu atrast šīs mantas:
- Empty bucket
- Empty jug
- Red herring
- Red disk
- Wooden disk
Kad mantas esi ieguvis, lieto Red herring uz cooking range un Tev vajadzētu iegūt Red sticky goop. Izmanto šo uz Wooden disk, lai iegūtu vēlvienu Red disk. Tagad dodies lejā pa trepēm, kuras atrodas istabas austrumu daļā un Tev vajadzētu ieraudzīt tādu kā abstraktu gleznu. Sākumā spied opciju "study" uz gleznas un tad lieto abus iegūtos red disk uz tās. Tagad Tev vajadzētu iegūt Vase lid.
3. Ej atpakaļ augšā un tur būs lāde, uz kuras Tev vajadzēs nobalansēt noteiktu daudzumu ūdens. Priekš šīs mīklas Tu izmantosi atlikušās mantas, ko atradi istabā, tātad, Empty bucket un Empty jug. Pie lādes blakus jābūt arī ūdens krānam, no kura Tev vajadzēs uzpildīt ūdeni. Dari visu šādā secībā:
- Piepildi Jug ar ūdeni
- Lieto Jug uz Bucket
- Piepildi Jug ar ūdeni vēlreiz no krāna
- Lieto Jug uz Bucket
- Lieto Bucket uz notekcaurules, kas ir zem ūdens krāna.
- Tagad lieto 1/3 Jug uz tukšā Bucket
- Piepildi vēlreiz Jug
- Lieto Jug uz 1/5 Bucket, lai iegūtu 4/5 Bucket
- Lieto 4/5 Bucket uz lādes
- Atverot lādi iegūsi Vase
- Piepildi Vase ar ūdeni un uzliec virsū iepriekš iegūto Vase lid
- Liec Vase uz frozen table, kas atrodas istabas austrumu daļā.
- Kad uzliksi, Vase vajadzētu salūzt gabalos un no visa tā pasākuma Tev somā vajadzētu parādīties Frozen key
- Ej atpakaļ uz cooking range un lieto Frozen key uz tā.
- Tev vajadzētu iegūt Seer's key
4. Dodies lejā pa austrumu kāpnēm, lieto Seer's key uz durvīm. Kad esi izgājis ārā no mājas, parunā ar Peer un viņš arī dos savu balsi par Tevi.
Thorvald the Warrior uzdevums
1. Dodies uz bruņu veikalu un parunā ar Thorvald. Viņš skaļi smīn par to, ka kāds svešinieks grib iekļūt Fremenniku klanā, tāpēc viņš Tev dos uzdevumu saistībā ar combat, kurā Tu nevari izmantot bruņas. Tev būs jācīnas pret Koschei the Deathless, kuru var atrast veikala pagrabstāvā. Noliec visas savas bruņas bankā, paņem dziras un ēdienu, un dodies atpakaļ uz Rellekku, lai cīnītos ar Koschei.
2. Noej pagrabstāvā un mazliet pastaigā pa arēnu, līdz Koschei pats no nekurienes Tevi sāks sist. Viņu nosist ir diezgan viegli, tāpēc tām nevajadzētu būt problēmām iegūt šo balsi. Lai iegūtu balsi no Thorvald, vajag uzvarēt tikai trīs raundus, bet ja Tu gribi iegūt īpaši zobenu, kuru nevarēsi nekur izmantot, Tu vari arī nosist Koschei ceturto reizi, bet tas nav obligāti. Ar katru raundu Koschei paliek stiprāks un ceturtajā raundā vairs Tu nevari izmantot prayer.
3. Kad esi pieveicis Koschei, dodies atpakaļ pie Thorvald un arī viņa balsi būsi ieguvis.
Sigmund the Merchant uzdevums
Visu nākošo uzdevuma daļu pie cilvēkiem izvēlies opciju "Merchant's Trial"
1. Parunā ar Sigmund un viņš teiks, ka viņam vajag retus ziedus, kurus var iegūt no kāda pilsētas iedzīvotāja.
2. Dodies uz ziemeļiem un parunā ar Sailor. Viņš atzīsies, ka viņam ir šie retie ziedi, bet, tie ir priekš sievietes, ko viņš mīl. Tad Tev būs jāpiedāvā kas cits, kas varētu viņu apmierināt, precīzāk, viņa sievieti. Tā būs romantiska balāde.
3. Ej parunā ar Olaf the Bard, viņš teiks, ka viņam tieši viena romantiska balāde mētājas pa kabatām, bet viņam arī vajag kaut ko pretī par to. Viņam viens kurpes gabals ir saplīsis, tāpēc viņš Tev liks doties meklēt kurpju pāri.
4. Atrodi Yrsa, kura strādā apģērbu veikalā. Parunā ar viņu un viņa piekritīs iedot jaunu kurpju pāri, bet viņa pretī prasa, lai Tu aizej pie Brundt un pieprasi, lai veikalu īpašniekiem ir mazāki nodokļi.
5. Kad esi pie Brundt, kurš atrodas garajā zālē, parunā ar viņu un viņš teiks, ka viņam vajag mednieku karti, kurā ir norādītas visas labākās medīšanas vietas.
6. Dodies pie Sigli parunāt par mednieku karti, bet viņam arī kaut ko vajag. Tāpēc, ka šajā kartē ir norādītas ļoti labas medību vietas, viņš pieprasīs ļoti labas kvalitātes stīgu priekš loka.
7. Dodies uz bruņu veikalu un parunā ar Skulgrimen, kurš teiks, ka speciāli izgatovota loka stīga maksās dārgi, tāpēc viņam vajadzēs kaut ko eksotisku, kā piemēram, zivi.
8. Dodies pie Fisherman, kurš labprāt noķers zivi, bet, viņam arī kaut ko vajag. Viņš grib iegūt karti, kurā ir norādītas labākas zivju copēšanas vietas.
9. Dodies pie Swensen, kurš teiks, ka karte ir dārga, tāpēc viņam arī kaut ko dārgu vajadzēs pretī. Viņš prasīs laikapstākļu prognozes, kuras var iegūt no Peer.
10. Peer atrodas tur pat blakus. Dodies parunāt ar viņu un šis teiks, ka šim vajag apsargu.
11. Dodies vēlreiz uz bruņu veikalu, bet šoreiz runā ar Thorvald, kurš arī kaut ko gribēs. Viņš grib sēdvietu pie čempionu galda.
12. Dodies pie Manni, kuram ir viena lieka biļete, lai tiktu pie galda. Viņam ir apnicis dzert alu, tāpēc viņš gribēs kaut ko jaunu, un tas būtu Leģendārais kokteilis.
13. Blakus Manni ir bāra lete, pie kuras strādā Thora. Thora piekritīs uztaisīt šo kokteili, bet viņa gribēs vienu lūgumu, lai tas sīkais knauķis, Askeladden, nerādas vairs garajā zālē.
14. Dodies pie Askeladden un viņš piekrītis tam, ja Tu iedosi 5k gp. Iedod naudu puikam un viņš Tev pretī iedos Promissory Note.
15. Tagad vari doties atpakaļ pie visiem un iziet arī šo daļu. Jāiet šādā kārtībā pie cilvēkiem:
- Askeladden
- Thora
- Manni
- Thorvald
- Peer
- Swensen
- Fisherman
- Skulgrimen
- Sigli
- Brundt
- Yrsa
- Olaf
- Sailor
- Un Sigmund
16. Kad būsi visu nodevis, Sigmund arī atdos balsi no sevis un Tev vajadzētu būt visām septiņām balsīm.
Nu dodies pie Brundt un saki, ka esi savācis visas balsis un viņš Tevi pieņems Fremenniku klanā. Apsveicu, kvests pabeigts!
Laboja Mahjarrat, labots 2x
0 #108.08.2014. 07:29
Ir super. 8/10.
Bildes jau ir foršas, tikai būs jāpārtaisa pēc fremennik grafiskā updeita, kurš ir viens no spekulētajiem atjauninājumiem.
P.S. Izlaboju pāris vietas kur bija kļūdas.
Worst @ 08.08.2014. 07:37 atbildēja:
Vai vari vēlreiz izlabot bilžu centrēšanu? Man kaut kas nav ar to padarīšanu. Laikam tad vēl nerakstīšu Frem. Isles pamācību, pagaidīšu to update.
Mahjarrat @ 08.08.2014. 20:42 atbildēja:
Kek. Tas varbūt būs nākamā gada sākumā. Bildes nocetrešu vēlāk, jo esmu darbā 3 dienas. Netieku pie normāla pc.
0 #208.08.2014. 22:45
Skaisti noformēts. Derētu gan pārlasīt un izlabot stila kļūdas (priekš, utt.), arī dažviet teikumi nav loģiski, piemēram, "ar kāru aci neatteiksies no viena aliņa", "Lai to izdarītu, viņš Tev pateiks, ka uz austrumiem no pilsētas ir muzikāls koks", "Koks atrodas austrumu daļā no pilsētas.", "Viņš skaļi smīn", u.c.
Sliktāk ir tas, ka lietoti barbarismi. Opcijām un ingredientiem nevajadzētu parādīties. Vēl kas: "kādu viņi ir redzējuši visā Fremennikā". Esmu visai drošs, ka reģionu nesauc Fremennika. Un lokam ir stiegra, nevis stīga. Manuprāt, arī uzrunāt lasītāju ar lielo burtu ir lieki. Pie kvesta atalgojuma nav minēts 2x Treasure key.
Modiņi, vai iedosiet man apskatīt iepriekšējo pamācības variantu?
Susuris @ 09.08.2014. 10:42 atbildēja:
Paldies, @burvis. Jāsaka, ka, manuprāt, vecā pamācība ir skaidrāk un prātīgāk uzrakstīta. Tā gan ir veidota pirms EoC izmaiņām, kā arī Rellekkas karte ir nez kur nozudusi. Nevar saprast - vai šī pamāciba ir uzlabojums vai pasliktinājums.
0 #309.08.2014. 00:09
Izskatās labi.
viens ieteikums - blakus tiem npc vārdiem pieliec klāt iekavās ciparu no kartes, lai ātrāk varētu čekot kur viņš atrodās, piem., Sigil(5).