Kā saka, ka bilde ir spēks, kas ir pielīdzināms tūkstoš vārdiem. Un tieši tāpēc mēs nolēmām no sākuma paziņot par Runescape jauno detail veidu ar dažām bildēm. Bildes šajā attīstības dienasgrāmatā lai runā pašas par sevi, bet, ja jūs gribat zināt visu par grafikas modernizāciju, turpiniet lasīt...
Stāsts par šīs grafikas uzlabošanu sākās pirms pusotra gada, un kuram gan labāk par to jautāt kā galvenajam attīstītājam, Andrew Gower: "Mēs apsvērām, ka aparatūra- Runescape versijai pagātnē ir ļoti labi kalpojusi, bet pirms diviem gadiem mēs jutām, ka Java ir pietiekami nobriedusi." Mēs zinājām, ko mēs vēlamies - struktūra, ēnas, apgaismojums, viss ekrāns - un mums likās, ka ir īstais laiks, lai to sāktu darīt, Andrew turpina: "Es savācu komandu un norīkoju viņus mācīties, lai viņi varētu izdarīt visu, kas mums būs vajadzīgs."
Mods Nick, "Tas bija ļoti ilgi līdz bija saskatāms, ka kaut kas notiek, mums vajadzēja iet uz priekšu, tāpēc mana komanda koncentrējās tikai uz to." Komanda, kura attīsta un uztur visu Jagex iestādes attīstības programmatūru, devās mācīties par visu, kas var noderēt. Viņiem vajadzēja būt ļoti izturīgiem, viņi pavadīja aptuveni deviņus mēnešus meklējot lietas, kuras mums būs vajadzīgas nākotnē, kā mēs tās gribam darīt, kā viņas sader kopā, utt. Mods Nick saka, "Mēs nesākām darbus pie spēles motora līdz mēs varējām pateikt, par 100%, ka nekas mūs neapturēs."
Projektā neiesaistījās tikai komanda: "Mani ieviesa projektā, kad tas ritēja pilnā attīstībā, man bija jārada priekšstats par visām vietām, un strādājot ar darbarīkiem jāparāda, kā tas patiesībā izskatīsies, " saka grafiķis Mods Farley. Viņš turpina, "Patiesībā attīstības darbs nebija pārāk sarežģīts. Galvenā problēma bija darba apjoms: kā vadīt vairāk nekā 32, 000 līdzekļu, piemēram visi tie Runescape pasaules kvadrāti." No projekta izmēriem bija skaidrs, ka grafikas komandai bija vajadzīgi jauni spēki.
Mods Farley saka, "Mēs ieviesām komandā gandrīz 30 māksliniekus, dodot viņiem iespēju strādāt spēļu industrijā, daudzi no viņiem bija taisnā ceļā no universitātes...viņi tiešām ir pacēlušies ar šo uzdevumu." Sākumā, mēs bijām noraizējušies, ka uz šāda mēroga projekta būs vajadzīgi vairāk mākslinieki, bet tiem kuriem mēs devām iespēju pierādīt sevi bija tik efektīvi un produktīvi, ka jaunus nemaz nevajadzēja. "Dažiem no viņiem bija ierobežota pieredze, bet viņi visi pierādīja paši sevi. Daži pat tagad pārvalda projekta daļas paši". Grafikas komanda bija atbalsts lielajai komandai, bija jāiegulda deviņi mēneši Runescape jaunajā izskatā. Kopējai projekts aizņēma astoņpadsmit mēnešus.
Iespējam, ka pats svarīgākais ir tas, ka Runescape ir iedota struktūra. Citos detail veidos, lielākajā daļā virsmai ir nokrāsa, un protams, ka struktūra prasa vairāk atmiņas, un tas ir ļoti svarīgi, lai Runescape ietu cauri Java iekšā pārlūkprogrammā. Mods Farley saka, "Piemēram, agrāk, brūna virsma attēlojuma varēja būt dubļi, koks vai māls, bet ar struktūru, ir viegli pateikt, kur ir dubļi, koka grīda vai arī māls."
Veidojot struktūru tas prasa vairāk nekā tikai mākslinieciskas spējas. Mods Farley saka, "Mākslinieks kontrolē visu grafiku, tabulas un diagrammas, lai izveidotu struktūru, kombinējot matemātiku un mākslu tas prasa lielu atbildību un prasmes. Tas ir vairāk kā būs skulptoram nekā zīmētājam." „Tā patiešām ir laba izdevība sasniegt necerētus rezultātus", grafiķis Mods Lluis paskaidro.
Struktūra rada spēlē vairāk reālistisku apkārtni, bet vēl viena struktūras pastiprināšana ir saistīta ar labāku saplūšanu. Bildēs jūs varat redzēt, ka vietas virsmas ir vairāk dabiskas. Mods Farley, "Agrāk, Runescape kvadrātiem bija ļoti izteiktas malas, kas parādīja, kā mēs esam veidojuši visu pasauli. Nu, kad mēs esam šos kvadrātus sapludinājuši kopā, viss izskatās daudz labāk."
Cīnīšanās ar ēnām
Tagad spēlē katram objektam ir ēnas un mēs tās esam novietojuši pēc saules novietojuma. Mods Nick, "Dažādas vietas būs vai nu saulainas, vai tumšas, un ēnas ir izveidotas dinamiski." Dažādās vietās ēnas būs novietotas dažādos dienas laikos, viltīgi mainoties starp mapes kvadrātiem, un tas atļaus radīd specifisku atmosfēru dažādās vietās.
Vēl viens efekts, kas ļauj radīt vajadzīgo atmosfēru ir migla. Mods Nick, "Kombinācija ar miglu un saplūšanu, ļauj redzēt horizontu daudz smukāku un dabiskāku." Miglas krāsu un blīvumu var regulēt, tāpēc tas dod grafikai vēl vienu bonusu.
Mēs ceram, ka šī attīstības dienasgrāmata ir sniegusi atbildi uz daziem no jūsu jautājumiem. Un pārējiem jautājumiem mēs centīsimies atbildēt nākošajā dienasgrāmatā. 2. daļa saturēs apgaismojuma efektus, ūdens efektus, un vēl daudz kas cits.... Turpinājums: Runescape jaunais izskats 2
0 #129.05.2008. 12:54
ooo labi pastradajis esi :8: :8: lidzigs exs.lv bet te rakstiits vairak :8:
0 #229.05.2008. 13:33
o ahilejs labi pastRADAJIS labaks pa to tropikal sviestu :7:
0 #329.05.2008. 14:00
man tas putns vismaz patīk
0 #429.05.2008. 14:28
labi iztulkots, tikai vienu gan iebildīsu: ir nevis :struktūra", bet gan "tekstūra". par tulkojumu lieku 9/10, apjoms jau nu tev bija tiešām paliels.
0 #529.05.2008. 20:24
Shame rakstīja: Wow nice..... tik stiligi ar visam enam utm....
Tās karogu animētās ēnas izskatās visai štruntīgas... Izliekas it kā ēna nebūtu saistīta ar karogu. Varbūt spēles koptēlā izskatīsies labāk.
0 #630.05.2008. 09:14
Man gan patīk. Gribētos ātrāk to grafiku.
Ja kas, labs tulkojums, Ahillej11! :4:
0 #730.05.2008. 12:34
tuksnesis labaakais!
0 #809.06.2008. 21:39
labs grafs buss kruti